Truls Petter Elven Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Dette bringer fram gamle minner gitt :grin: [video:youtube] Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Denne husker jeg svært godt ja... I tillegg til Commando [video:youtube]qrQuR1LHAVI Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Se der ja Må heller ikke glemme "Blue Max" [video:youtube]hv53rnaYAB8 Var vell den første "flysimmen" jeg var borti. Glemmer ikke "Daves Midnight Magic" heller [video:youtube]yHnzH9zUb8U Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Hva med dette? Var konge da jeg fikk det i hus! [video:youtube] Siter
Helge Sakkestad Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Litt off-topic, men man kan enda spille dette idag. Se her Gøy å se hvordan de første FS'ene var! Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Var vell den første "flysimmen" jeg var borti. jupp, det spillet og Ace Og dette et par hundre timer [video:youtube]GMl5W4NN1N8 Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Paperboy Husker jeg hadde en kompis som hadde det på Playstation, noen av det råeste vi spilte den tiden det kom ut Jeg har det på xbox'en min nå, finnes under arcade spill, var vel gratis tror jeg også Ellers, noen som husker ett Top gun lignende spill til Super Nintendo? Man kunne spille to stykker i samme fly, ene hadde våpnene og andre var pilot, fløy F18 Hornet fra hangarskip. Anyone? Siter
AMO Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Eirik, det var jeg som hadde det flyspillet, Turn And Burn: No Fly Zone! Skulle gitt MYE for å få spille det igjen i dag! Siter
Tom Knudsen Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hvem husker vel ikke det [video:youtube]63jikoTQ4nQ Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Hvor mye? http://www.consoleclassix.com/snes/turn_and_burn_no_fly_zone.html :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Nei nei nei, Amiga var tingen Interceptor [video:youtube] Wings of Fury [video:youtube] Og kongen selv. Gunship 2000 [video:youtube] Siter
AMO Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Even, du kan ikke spille gamle klassikere på emulator, det skulle ikke vært lov! Jeg har bestemt meg for å få tak i en Super Nintendo og noen spill fra USA nå, jeg ble såpass fristet! Noen som spilte Super Double Dragon her? [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=27Ukz-L-MXU Siter
Truls Petter Elven Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Skrevet 3. desember 2009 hehe, mye bra spill her, ja Men det er ett som jeg ikke husker navnet på igjen som jeg også har mye timer bak, du spiller en eller annet insekt som driver med å samler inn klingende mynt under jorda hvor han også driver å grave seg fram og dytte steiner osv... Noen som kan hjelpe?? Siter
Morten Nelson Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Nå som dere har startet, så må jeg bare linke til mesteren av gamle spill. [video:youtube]LkNvQYiM6bw Mye bra fra han når han anmelder gamle spill. Anbefales. Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Er det Boulder Dash du tenker på Truls Petter ? AVGN er jo kongen av gamle konsoller Har en artig review av Colecovision Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Morten: Enig i at Angry Videogame Nerd er knall, og Bible Games er en av de beste anmeldelsene hans. Siter
Truls Petter Elven Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 Riktig, Jon Ola Boulder Dash Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.