Skrevet 2. desember 2009 15 år Denne husker jeg svært godt ja... I tillegg til Commando [video:youtube]qrQuR1LHAVI
Skrevet 2. desember 2009 15 år Se der ja Må heller ikke glemme "Blue Max" [video:youtube]hv53rnaYAB8 Var vell den første "flysimmen" jeg var borti. Glemmer ikke "Daves Midnight Magic" heller [video:youtube]yHnzH9zUb8U
Skrevet 2. desember 2009 15 år Litt off-topic, men man kan enda spille dette idag. Se her Gøy å se hvordan de første FS'ene var!
Skrevet 2. desember 2009 15 år Var vell den første "flysimmen" jeg var borti. jupp, det spillet og Ace Og dette et par hundre timer [video:youtube]GMl5W4NN1N8
Skrevet 3. desember 2009 15 år Paperboy Husker jeg hadde en kompis som hadde det på Playstation, noen av det råeste vi spilte den tiden det kom ut Jeg har det på xbox'en min nå, finnes under arcade spill, var vel gratis tror jeg også Ellers, noen som husker ett Top gun lignende spill til Super Nintendo? Man kunne spille to stykker i samme fly, ene hadde våpnene og andre var pilot, fløy F18 Hornet fra hangarskip. Anyone?
Skrevet 3. desember 2009 15 år Eirik, det var jeg som hadde det flyspillet, Turn And Burn: No Fly Zone! Skulle gitt MYE for å få spille det igjen i dag!
Skrevet 3. desember 2009 15 år Hvor mye? http://www.consoleclassix.com/snes/turn_and_burn_no_fly_zone.html :grin:
Skrevet 3. desember 2009 15 år Nei nei nei, Amiga var tingen Interceptor [video:youtube] Wings of Fury [video:youtube] Og kongen selv. Gunship 2000 [video:youtube]
Skrevet 3. desember 2009 15 år Even, du kan ikke spille gamle klassikere på emulator, det skulle ikke vært lov! Jeg har bestemt meg for å få tak i en Super Nintendo og noen spill fra USA nå, jeg ble såpass fristet! Noen som spilte Super Double Dragon her? [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=27Ukz-L-MXU
Skrevet 3. desember 2009 15 år Forfatter hehe, mye bra spill her, ja Men det er ett som jeg ikke husker navnet på igjen som jeg også har mye timer bak, du spiller en eller annet insekt som driver med å samler inn klingende mynt under jorda hvor han også driver å grave seg fram og dytte steiner osv... Noen som kan hjelpe??
Skrevet 3. desember 2009 15 år Nå som dere har startet, så må jeg bare linke til mesteren av gamle spill. [video:youtube]LkNvQYiM6bw Mye bra fra han når han anmelder gamle spill. Anbefales.
Skrevet 4. desember 2009 15 år Er det Boulder Dash du tenker på Truls Petter ? AVGN er jo kongen av gamle konsoller Har en artig review av Colecovision
Skrevet 4. desember 2009 15 år Morten: Enig i at Angry Videogame Nerd er knall, og Bible Games er en av de beste anmeldelsene hans.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.