Geir Teigo Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Vad tycks? En liten film om en stor mann... *Snurr film* ...hadde jeg bare vært svensk :grin: Siter
per berge Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Forskjellen mellom ARK og STV er størelsen på propagandaskatten. Og att der borte driver de ikke inn skatten slik som her i Norge. De (Svenskene) ser det mer som en frivilighet. Så ja, i den anledning er jeg misunelig på Svenskene. Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Gammelt nytt Geir he he, eller rappa du fra Geir Ove Er vell ikke lenge før jeg kommer på halen også! skal man tolke utsagnene i denne videoen...må ha lyd og se hele..:-)Snurr film om en ekte helt :-) _________________________ FLG'09 Teamet Geir Ove Finstad Siter
Geir Teigo Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 hehe.. syns den var stilig men er vel treig i oppfattelsen bare. Ikke er jeg på facebook heller, så jeg får jo ikke med meg disse morsomhetene før de er gamle. Posten til Gofi har jeg bare skumma. Var det skum andre steder og? :grin: vel vel Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.