Petter Tandberg Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Heisann! Hadde tidligere en billig-mic og etter mange dårlige tilbakemeldinger kjøpte jeg meg ny for en drøy måned siden... Dro på lefdal og kjøpte en som kostet 600 kroner. Greia er at jeg får de samme dårlige tilbakemeldinger på denne. Kan det være noe annet enn mikrofonen som er årsaken? Får ofte høre at det er mye bakgrunnsstøy o.l. Håper noen kan hjelpe! Petter Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Sitter du nært PC'en? Jeg gjør det, men jeg skal bygge en liten PC-krakk slik at den kan stå på gulvet uten å støve ned. Siter
Petter Tandberg Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Hmm, nei, sitter vel "normalt"... Har dette noen innvirkning? Hvor kommer støv inn? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Ja, hvis du har 3-4 vifter eller mer i PC'en, så kan det ha innvirkning. Støvet kommer inn der viftene blåser inn luft, og i evt. andre åpninger. Siden jeg har strømforsyningen (med vifte) nede i kabinettet, så vil jeg heve den over støvlaget på gulvet Siter
Jarle Pedersen Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Har mange vifter i min pc også, og slet som fy med støy fra mikrofon. Løste det med å kjøpe denne, nå er lyden strålende: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=374629 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.