erlend nåmdal Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 det ble i nettopp, i bergen, obervert "striper" (kondenstriper?) fra ett 4 motorsfly som fløy i rettning sørøst. Er det noen som vet hvilke selskaper som flyr så store fly over bergen, og i tilfelle hvor dette skulle? Siter
Gjest Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Tenkt på muligheten at det passerte Bergen? Hvis det har klatret seg opp til såpass store høyder at det hadde kondensstriper så tviler jeg litt på at det har vært i Bergen. Siter
erlend nåmdal Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 jeg skrev da over bergen, ikke fra bergen.... Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Jepp, jeg har sett to slike idag. Tror ikke det var 747, kanskje Airbus 340 eller et militært fly. Siter
H S Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Begge var 747, det siste som passerte var fra Lufthansa og går over her flere ganger i uken og det har det gjort i flere år. Forvrig gikk begge samme vei (nord vest). mvh Hans Petter Stue Siter
erlend nåmdal Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 takker, jeg må visst løfte nesen litt oftere men så er det jo ikke så ofte at himmelen er klar i bergen da..... Siter
Kjell Arild Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Hans Petter Stue: Begge var 747, det siste som passerte var fra Lufthansa og går over her flere ganger i uken og det har det gjort i flere år. Forvrig gikk begge samme vei (nord vest). mvh Hans Petter Stue Over her flyr LH med MD-11F, mellom Frankfurt og Anchorage (trur eg), også dette flere ganger i uken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.