Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som er glad i spill(TV-spill), eller konsoll som mange kaller deg også, kom jeg over denne nyheten. Men kan jo bære med seg positivitet også. Fremtiden vil vise, men tror det enten blir noen helt bedre eller noe helt nytt om 10-15 år. Men er jo bare en såkalt fremtids teori for spillebransjen(Sony, Microsoft)

Kilde fra VG-spill

Skrevet

Jeg tror nok at spill i fysisk form vil bli borte etterhvert, og at man heller går over til distribusjonskanaler som Steam osv. Men spill som medium ser jeg ikke for meg at kommer til å forandre seg stort i den nærmeste fremtid.

Jeg har andre planer enn å sitte å spille playstation når jeg er 30 år hvertfall
Virkelig? Jeg er 24 år og har på ingen måte tenkt til å legge spill på hylla bare fordi jeg blir eldre. Det at madammen også liker spill gjør det dog selvfølgelig litt lettere å opprettholde den interessen. Og i følge en undersøkelse Ipsos MediaCT foretok for Entertainment Software Association (ESA) i fjor, så er gjennomsnittsalderen på folk som spiller spill 35, så jeg har enda 11 år igjen før jeg når gjennomsnittet ;)
Skrevet

Tror ikke man skal tolke det som at det er slutt på spill foran tv'en...

Tanekn er at man fortsatt vil spille konsollspill, forskjellen vil være at du kjøper og laster ned spillet fra internett eller evn. spille direkte uten å lagre spillet lokalt. Det er kun dårlig nytt for distributører og produsenter siden utviklerene kan forhåpentligvis kjøpe plass hos en distribusjonstjeneste, i stedet for å måte gå via en enorm kjede med produsenter, butikkjeder, som alle skal ha en stor del av kaka.

Skrevet
Virkelig? Jeg er 24 år og har på ingen måte tenkt til å legge spill på hylla bare fordi jeg blir eldre.
Det er ikke fordi jeg blir eldre at jeg ikke tror jeg kommer til å spille om 10-15 år, men det at jeg ikke tror jeg har like mye tid til det som nå. Hvis jeg har familie og full jobb blir det vel mindre tid til sånne ting. Men det betyr ikke at lysten til å spille forsvinner, hehe :)
Skrevet

Audun.. lær nå litt av oss eldre og bli gjerne helst ikke som mange av oss.

Behold barnet i deg så lenge du kan. Slutt aldri å leke.

Så skal du se at både et evt ekteskap,familieliv og jobb blir mye bedre enn hos de som skal være så "voksne" at det å ha det gøy er forbundet med noe BARE barn gjør,men som er fyfy etter fylte no'n og tjue. Jeg er sikker på at mange skillsmisser kunne vært unngått om man bare hadde satt av en halvtime i hvertfall til lek hver dag! Familieliv og jobb lar seg fint kombinere med akkurat det man ellers vil.

I øyeblikket sjonglerer jeg 2 jobber, lukter på en ny,har samboer og datter. Fortsatt har jeg ingen problem med å leke. Hverken i simmen,på 360 eller ute i det fri. Sammen med eller uten familien. Tid er det alltids nok av, så lenge man prioriterer riktig. ;)

Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det selv Tommy. :) Men dessverre så tror mange at livet slutter straks man har barn etc. i hus og at et A4 format liv er pålagt med lov. Men sannheten er faktisk noe helt annet. Selv har jeg gått fra et samboerskap som var et kjedelig A4 liv til et nytt samboerskap som ikke er fult så A4 liv, begge forhold med unger, jobb etc. etc. Jeg må si at jeg har større glede idag enn for en stund tilbake. :D

Når det gjelder dagens spill konsoler, så tror jeg dette vil være avlegs om 10-15 år da denne teknologien samt. PC teknologien vil smelte sammen med TV. Bredbånds hastighet og dagens TV teknologi er det som begrenser seg idag, tror jeg iallefall.

Skrevet

De fleste jeg spiller mot og med i Call of Duty 4 og Call of Dut : World at War er stort sett på rundt 30-50 år, og hender seg de blir AFK for å legge et eller flere barn, før de kommer tilbake og knuser både meg og andre. :grin:

Også er de som regel mer ålreite å spille med, ønsker realisme i den grad det gitte spillet gir det, og er ikke helt crazy banana rambo som hopper og spretter rundt hjørner.. Run and gun er noe jeg hater mer enn mye annet..

Skrevet

Spilte "Red Faction" en stund på nett mot en "fast" gjeng, og det var vanvittig moro. Ikke skyting i villska, men godt planlagte snikangrep, som førte til at til tider ble latterkrampa så stor at man rett og slett døde av latter :grin:

Skrevet
Hehe, det verste er nesten når man er på Strike at Karkand i BF2, med 50-60 stk. på banen, for da er det konstant granathagl det første minuttet. Umulig å bevege seg forover... Flere enn jeg som forbanner seg over slikt? grin

Kan jeg love deg! Skulle kommet fix med færre granater per. runde.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...