Kim Jørgen Brenna Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Hei, Jeg skal ha trening sammen med min mentor, John A. Moen under Mid-Norway Shuttle-event den 29. November. Både jeg og John vil sitte fysisk i samme rom, og bytte litt på ansvaret. Kom å opplev en av Møre og Romsdals flotteste flyplasser. Ta gjerne Cessnaen eller Beechen ut på en liten tur. Velkommen til hyggelig og profesjonell service. Velkommen til Hovden - Ørsta/Volda Siter
Anton Brondz Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Spørsmålet da er vel bare hvor denne treninga skal foregå Siter
Anders Moen Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Tipper det er på Hovden siden det er der John skal sitte på eventet Siter
Sindre Holberg Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Spenstig! Lykke til med treninga! Siter
John A, Moen Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Stemmer bra det! Ørsta - Hovden [ENOV] it is. Kim må få prøvd seg litt som AFIS fullmektig med litt variert trafikk før han skal videre til utsjekk. Kom å gi han en utfordring! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.