Tommy Olsson Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Den här piloten kan verkligen sina saker. Vilken landning! "Så stryker man slipsen" ;.) OBS! Glöm inte att se den i HD och i fullskärm! och skruva upp ljudet! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Kunne se ut som at det var perfekte forhold for slike silkemyke landinger..Eller kansje DC-10'en var fullastet med vodka,da har vel ikke piloten noen valg :grin: :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Var det ikke en av de mer aktive medlemmene her inne som kom med en lignende landing for en tid tilbake? Prøvde et søk her uten resultater. Mener det var en KLM landing Joda, fin landing den her også Siter
Tommy Olsson Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 ...och denna trippel-7a från Air Canada är inte heller så tokig: Siter
Harald Strand Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Den Air Canada må være noe av det bedre jeg noen gang har sett! Slik skal det gjøres! Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Det var akkurat den jeg tenkte på Tommy, men tok vist feil av selskap Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Meget bra, og de autoflarer ikke...dett er human autopilot.... Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Tommy, den var snygg...men belive me, har mange timer i 777 sim i usa....kan ikke sammenlingnes.....står mere respekt av dc 10..... Siter
Aslak Iversen Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 En myk landing er ikke noe kriteria for en god/korrekt landing. På en flere timers flyvning så er landingen det eneste vi blir bedømt etter, og det passasjerene opplever som en kjempemyk landing kan være en av de dårligste sett fra et landingsdistanse- og sikkerthetssynspunkt. Bare som en generell kommentar. Ikke at disse landingene var dårlige på noen måte. Litt OT, når NAS får en helhetlig -800 flåte så vil de få en del utfordringer rundt om i Norge. -800 er en helt annen flymaskin enn -300, og bruker vesentlig lengre tid på å stoppe. En del av plassene i Norge vil fort bli marginale med litt contamination/korte baner og høy landingsvekt. En myk landing i de situasjonene er IKKE å anbefale. Siter
Øystein Gudbrands Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Den var nydelig, flott landing. Jeg kunne trenge flere av disse på min sim. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.