A L Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Heisann! Jeg skal ha min forhåpentligvis siste tower trening på Gardermoen 1. desember kl 20.00 - 22.00 lokal! Jeg trenger litt trafikk for å bevise at jeg er klar for utskjekk Alexander Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Får prøve å ta turen innom da, slik at du får litt trafikk. Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Da tar jeg ENGM_APP, og det er utsjekk i tårnet på Værnes, så som jeg skrev på andre posten, ENVA-ENGM / ENGM-ENVA er en fin rute ikveld... Siter
A L Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 Da var jeg ferdig og klar til utskjekk. Takk til alle som kom og fløy. Hadde trafikk i massevis! Takk for det! Siter
Even Rognlien Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Flotters Skal i hvertfall prøve å få kommet en tur når du skal ha utsjekk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.