Skrevet 24. november 2009 15 år Hva syntes dere om endringene som er gjort på siden til vg? Personelig syntes jeg det bare ble rot..
Skrevet 24. november 2009 15 år Hmm, når skjedde denne forandringen? Jeg syns layouten blir litt smal.. ser teit ut på 24" wide
Skrevet 24. november 2009 15 år Men de andre sidene er da prikk like som før, eller? Hva er vitsen med å lage forsiden forskjellig fra de andre? Hvorfor må vi få en stor logo i trynet hver gang vi skal komme oss til forsiden ved å trykke på VG-logoen?
Skrevet 24. november 2009 15 år Synes siden ble mer oversiktlig på denne måten. Nå ligger alle nyhetene i en kolonne og reklamen i én annen(ikke i en på hver side, som før). Dessuten slipper man å rulle nedover på siden for å finne den kategorien man er utte etter. Men jeg er enig med Audun. Skal man først endre designet, må man endre det på hele siden...
Skrevet 24. november 2009 15 år Mye bedre! Fin og oversiktlig. Bra menyer. Fint å slippe å scrolle som tidligere nevnt.
Skrevet 24. november 2009 15 år Helt ok, men det var på tide å skifte ut den gamle for lenge siden. Den er jo fra 19pil-og-bue og har vært uforandret i årevis
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.