Anders Henriksen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Heisann, Espen Sæther skal ha TWR trening på Værnes imorgen Onsdag 25 November fra 17.00 -> 19.00. Håper spesielt dere dukker opp med småflyene denne gangen da han ikke har fått prøvet ut sine VFR kunnskaper sålangt, grunnet så å si ingen VFR trafikk på tidligere treninger. Gjør han det bra på VFR så er det utsjekk neste, derfor trenger vi sårt vrf trafikk! IFR trafikk er også selvfølgelig velkommen Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Du mener vell VFR ;P ikke VRF^^ Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Som litt forberedelse til eventet til søndag og støtte så har jeg booket approach under denne treningen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Damn!! - Så dukket det jo opp at samboeren hadde lagt planer for kvelden med middag hos svigers, mulig jeg ikke rekker dette! Sorry! Så approach er ledig for den som føler de har lyst om jeg rekker setter jeg heller et fly på bakken mot slutten av treningen tenker jeg. Beklager jeg ikke kan få tatt approach anyway, men ha en god trening da Da var APP oppe Siter
Anders Henriksen Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Espen er klar for utsjekk, godt jobbet Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 gratulerer med det og lykke til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.