Even Moe Egenes Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 I dag fyller Mr. Grindstein året, så da vil gratulere han med dagen, og vil hilse fra LN-A330 (meg) og si at jeg ønsker det samme på scanair :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Gratulerer med dagen, Steinar Siter
Even Moe Egenes Skrevet 23. november 2009 Forfatter Skrevet 23. november 2009 Ser forøvrig at Per Berge også har bursdag, så en gratulasjon sendes i den rettningen også! Siter
Bjørn Petersson Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Fyller året blir vel litt feil? Sist jeg så Mr. Grindstein var han nå et par-tre år eldre enn et år gammel? Gratulerer så mye ^^, Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. november 2009 Forfatter Skrevet 24. november 2009 Norsk-egenskapene er på topp :whistle: Neida. Tenkte egentlig ikke over det jeg skreiv, men tror alle skjønner hva jeg mener Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer så mye med dagen som var Steinar! (lenge siden sist nå, vi får prøve å treffes en gang i Akershus/Hedmark-området igjen!) Siter
per berge Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Takk for gratulasjoner ja, og sender en datolik gratulasjon til Grindstein sjøl Her gikk det i BBQ med noggo atått i helga og i og med det ble ett heller stort frafall har jeg vel ferdig BBQ backribbs og Cajun style pipip til langt uti mars er jeg redd Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.