Andrè Amundsen Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Hva spiller du? Playstation 3 eller Xbox? Skulle tro de fleste spiller PC her inne :9 He he... Siter
Åge Storli Berg Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 PC, men utom det er det PS3 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 eneste SPILL som blir kjørt på pc er fotballmanager for å leke seg med taktikk, ellers går det i PS3 stort sett 50/50 sammenlignet med vatsim! Siter
Joakim Hagen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 ps3 med et fint utvalg av spill. Venter nå på den nye i familien. Assassins Creed 2 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Med unntak av simulatorer og et par andre spill så har jeg pensjonert pcen som spillmaskin og foretrekker å spille alt annet på PS3. Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 PC og PS3 her, PS3 best Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Føler jeg er den eneste med Xbox 360 her! :grin: Siter
A L Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Kjøpte meg PS3 for noen måneder siden. Er storfornøyd! + God lagringskapasitet rask gode spill mange muligheter til online spilling og internett Lett og håndtere - Syns kanaskje den bråker litt mye til tider Den har altfor høyt strømforbruk Har aldri hatt Xbox, så jeg sier ikke at den ikke har god lagringskapasitet eller lignende, men kunne ikke tenke meg en annen konsoll enn PS3. Siter
Geir Teigo Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 PS3. Er midt i et Assassins Creed II maraton nå. Helt rått!! Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Hei. Jeg står på tur til å kjøpe en konsoll til huset til jul. Jeg har i utganspunktet tenk meg en Xbox men ser nå at di fleste som svarer her har PS3. Da blir jeg usikker igjen. Hva er grunnen til deres valg, og er hva er + - med hver enkelt? Siter
Andrè Amundsen Skrevet 24. november 2009 Forfatter Skrevet 24. november 2009 Playstation har en litt klarere grafikk(bedre kontrast. Men det er en del mye av det samme, så du må nesten bare følge din egen magefølese Gå for Playstation 3, ikke bare for at jeg er fan av PS3 Blir litt som PC og MAC Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Hei.Jeg står på tur til å kjøpe en konsoll til huset til jul. Jeg har i utganspunktet tenk meg en Xbox men ser nå at di fleste som svarer her har PS3. Da blir jeg usikker igjen. Hva er grunnen til deres valg, og er hva er + - med hver enkelt? Til syvende og sist så er det smak og behag, de fleste av dagens spill er multiplattform og er nærmest identiske både på PS3 og Xbox, så det du må se på er de forskjellige spillene som er eksklusive til enten PS3 eller Xbox og se hvilke av dem som interesserer deg mest. PS3 har dog en stor fordel med at den har Bluray-spiller, hvilket betyr (i tillegg til at du slipper å legge ut masse ekstra penger for å se filmer på Bluray) at alle spillene gis ut på Bluray. Dette betyr da at du slipper spill som går over ørten disker. Xbox ligger fortsatt litt foran PS3 hva nettjenester angår, men til gjengjeld er nettjenester på PS3 gratis. Men som sagt, se litt på de forskjellige eksklusive titlene til de forskjellige konsollene og se hvilke av dem som interesserer deg mest. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 XBOX360. Jeg vaklet mellom PS3 og XBOX360, men siden PS3 utsatte lanseringen gang på gang ble det XBOX360 og Forza 2 som trakk meg over på konsoll. Vurderte å selge boxen til fordel for PS3 nå i sommer, men like etter jeg la ut annonsen kom jeg over at Forza 3 var på trappene - da beholdt jeg den like godt, og storkoser meg med det den dag i dag.. :whistle: Har igrunn aldri likt PS-kontrollene. De blir for små og knotete etter min smak, så jeg er grisefornøyd med XBOXen. Og nå nylig åpna Microsoft for en ny lekker tjeneste. Leie SD eller HD-film som kan lastes ned eller streames! HD, Dolby Digital surround, live over nett? OH YES PLEASE! :grin: Testa det her i grisgrente strøk, og det fungerer overraskende bra Jeg spiller vanligvis på PC, men Worms, Trials HD, Bomberman og gjør at konsollen er å foretrekke når man har besøk av en eller flere, og evt. Forza når man vil tukle med bil og kjøre villmann. Siter
Ragnar Aunan Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Helt klart Xbox 360! Etter siste oppdatering på Xbox-live er det også mulig å leie film i full HD rett over nett:-) Hva skal man med blu-ray da? I tillegg fungerer flerspillerdelen til xbox stort sett knirkefritt. Dessuten har microsoft sluppet en box med 250gb disk som burde holde en stund:-) Siter
Johan Luiggi Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Jeg sier PS3, men 360 er et veldig godt alternativ, har jo en Zune, og burde egentlig ha 360 i stedet :grin: Men sâ orker jeg ikke betale for Live heller. Siter
Joakim Hagen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Kjøpte meg PS3 for noen måneder siden. Er storfornøyd! + God lagringskapasitet rask gode spill mange muligheter til online spilling og internett Lett og håndtere - Syns kanaskje den bråker litt mye til tider Den har altfor høyt strømforbruk Har aldri hatt Xbox' date=' så jeg sier ikke at den ikke har god lagringskapasitet eller lignende, men kunne ikke tenke meg en annen konsoll enn PS3.[/quote'] Kjøp ny HDD! Kjøpte denne http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1795645 fra Amentio. Fikk den 2 dager etter bestilling ganske billig! Stor plass og lager nesten ikke EN lyd! Anbefalt! Lett å bytte. Kan lage / finne guide om du vil ha. Siter
André S. Klophus Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 360 til spill å ps3 som media/film avspiller Siter
Joakim Hagen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Skal komme filmgreier på PSN også nå! Så dere ligger ikke så langt forran. Playstation om du vil ha Blueray med:) Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Syns kanaskje den bråker litt mye til tiderSyns du PS3 bråker mye så skal du være glad for at du ikke har en Xbox. Det ble dog litt bedre etter at man fikk muligheten til å installere spillene. Siter
John A, Moen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 vell... PS3 støyer jo først når viften(e) starter, og det er jo ett ganske sikkert tegn på varmgang. Unngå å sette den inni en tvbenk med plate på baksiden feks, men sett den heller opp på høykant eller legg den oppå, så blir kjølingen bedre og støyen forsvinner. Min ble mer eller mindre lydløs etter den kom ut i det åpne. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 John: Min har jo som du vet stått inni tv-benken slik du beskriver og med en guttunge på 10 hjemme så går den ihvertfall 4timer daglig, aldri hatt problem med støy eller varme her Men sikkert ikke dumt å ha den ute i det fri heller hehe Første fremtrinnet for 360 har så langt vært håndkonsollen, kanskje den nye Dreamgear Shadow til ps3 kan gjøre at ps3 rykker mere ifra: smart plassering av den analoge spaken her, meg ønsker til jul. hehe... Siter
John A, Moen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Anders: Min bråker endel når den står inni benken etter en stund... men ute i det fri er den lydløs. Er nok en del forskjellige versjoner av maskinen ute å går tror jeg. Du ser jo også at det er andre som kommenterer det samme ang maskinen. Så kan jo være en idè å prøve ut, så ser man jo fort om det gir resultater Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Trenger jo ikke resultater når jeg allerede ikke har støy/varme eller? Siter
Daniel Klepp Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Hva med avspilling/overføring av musikk/bilder/film fra pc via nettverk? En av konsollene som utmerker seg positivt på det? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Begge fungerer bra som mediasenter, nå har jeg ikke brukt en Xbox som mediasenter, men såvidt jeg har hørt så er det ingen problemer med det. PS3 er det ihvertfall ikke noe å utsette på som mediasenter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.