Audun Braastad Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Noen som har tenkt seg på konserten og fikk bestilt billett? Billettservice sine nettsider gjør det jo som vanlig umulig å bestille... EDIT: Ekstrakonsert ble lagt ut, så da fikk jeg billetter Siter
Arild Oldervoll Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg skal på ekstrakonserten. Leste først på VG nett (tror jeg det var) at begge konsertene var utsolgt, så gikk jeg inn på billettservice og kjøpte meg 2 billetter :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Gadd ikke ta meg bryet å skaffe billett, så de tidligere i år. Tøff konsert forøvrig, dere får kose dere i april Er det annonsert noen support-band? Var ihvertfall ikke feil med Lamb of God som support på forrige konsert. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Metallica er ikke noe spesielt lengre, de er så ofte i Norge at det ikke blir spennende lengre... De har noe å lære av Dream Theater (verdens beste band vel å merke :grin:). Dream Theater kommer til Norge etter hvert album, altså hver andre år. Da blir det sinnsykt spennende og en enda bedre konsertopplevelse... man går derimot lei av Metallica Siter
K J Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Er det annonsert noen support-band? Var ihvertfall ikke feil med Lamb of God som support på forrige konsert. Lige nu er det Volbeat. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 De har noe å lære av Dream Theater (verdens beste band vel å merke grin). Dream Theater kommer til Norge etter hvert album, altså hver andre år. Da blir det sinnsykt spennende og en enda bedre konsertopplevelse... man går derimot lei av Metallica Mens aller har noe å lære av AC/DC, som før sine to konserter ila Black Ice World Tour ikke har vært her til lands siden 2000 :grin: DA blir det spennende å dra på konsert da! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Regner med du er storfan av Madonna da, som spilte sin første konsert i Norge NOEN SINNE i år da :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.