Petter Tandberg Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ho, ho! Sitter her og hører på julesanger og koser meg Hva er deres favorittjulesanger...? Skriv inn her eller legg en link med spotify spilleliste Ha en strålende førjulstid! Petter PS. Ikke la dette bli noen tråd om når det er lov å "lade opp til jul" Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Her har dere min spilleliste: http://open.spotify.com/user/t%c3%a6ndis/playlist/1qK6tHCqP4BIt4xmWWyvF6 Siter
Even Moe Egenes Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Er kun Driving home for christmas som er godkjent julesang, er blitt spillt hele uken i klassen nå :grin: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 jeg og min klasse var helt hekta på julesanger i fjor men hittil i år har det sålangt vært meget stille mellom de 4 vegger, men tipper det kommer seg når det nærmer seg 1.des og vi kommer inn i rette stemning, er nok fortsatt litt daft på det området Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Julesanger ja.. Ååh. :grin: Det er jo noe av det beste med jula! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.