Gå til innhold

FLS (FlightSim LAN Stavanger / Sola)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har rett i det du skriver, men på det offisielle papiret så utgjør alderen en stor forskjell. Jeg ble 18 år for en uke siden og har allerede fått lappen og VISA-kort, i tillegg til at jeg stemte ved stortingsvalget i høst. Kjempegreier :grin:

Har merket raskt at man blir tatt litt mer seriøst, altså.

Skrevet

Hva har noe virkelig dette med saken og gjøre? Hvis han har erfaring med dette så er jo det veldig bra. Uansett om han ikke hadde hatt erfaring så må jo alle begynne et sted for å få erfaring. Det er ganske mye som skal gjøres for å arangere lan for 300 mennesker. Er ikke bare å kjøpe en haug med routere som alle plugger seg i og forvente at det skal fungere. Det er en del teknisk kunnskap som skal til her. Jeg støtter deg fult og helt og håper virkelig dette blir noe av! Stå på! Jeg stiller opp =)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Dette får du til Mats. :-) Hyggelig og prate med deg i dag. God weeken til deg og alle andre simmere.

Skrevet

Mats og Daniel, jeg håper dere ikke misforsto det jeg skrev. Man trenger såklart ikke å være 18 for å kunne bli tatt seriøst. Jeg kjenner flere over 18 som jeg fortsatt ikke tar helt seriøst, hehe.

Det jeg snakket om var å bli tatt seriøst "på papiret", altså iht. f. eks. det å være ansvarlig, som Tom nevnte. Klart det finnes folk under 18 år som burde bli tatt seriøst, men det bryr ikke forsikringsselskapene seg så mye om, tror jeg :D

Ellers så understreker jeg det jeg skrev i sta, hvor jeg uttrykte at entusiasme og personlige evner er vel så viktige som å kunne stilles til ansvar for alt som kan gå galt.

Lykke til med LAN'et! Kanskje mitt første fs-dedikerte LAN blir på Sola... :)

Skrevet

Vi i simgruppa på Sola Flymuseum kommer til å arrangere et rent flightsim LAN til neste år, men om dette blir i samarbeid med rogalandcrew er ikke avklart enda.

Vi skal ha et møte i romjula, så får vi se hva som kommer ut av det.

I mellomtiden synes jeg at begge parter skal la være med å komme med detaljer som aldersgrenser, tidspunkt og lignende ettersom dette er noe som bør avklares i fellesskap dersom det blir et felles arrangement.

Skrevet

Det blir ikke noe samarbeid i så måte.

Simgruppa må selv stå ansvarlig for et LAN på Flymuseet.

Personer fra rogalandcrew (og andre) som er interessert i å være med å arrangere et slikt LAN kan bli med i simgruppa og på den måten være med å planlegge og gjennomføre LAN på flymuseet.

Mer info på: www.simgruppa.no (under construction!)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...