Timmy Brandt Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Atle Dreier: Her er et opptak fra radiotrafikk mellom Uniteds flight 93 som styrtet 11. september, og Cleveland Center. Tok vekk en / fra linken, den fungerte ikke. Her er den Siter
Helge Bø Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Husker at jeg engang linket til slike CVR-opptak fra fatale hendelser, via airdisaster.com. Da ble det fjernet herfra fordi slike opptak fra mennesker som er på vei inn i døden ikke passet seg. Det virket støtende på enkelte ble jeg fortalt, bl.a ansatte i flyselskaper som deltar i dette forumet. Bare til orientering... Siter
Atle Dreier Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Skrevet 26. mai 2002 Det er ikke opptak av styrten, men mellom ATC og en del andre fly i området. Det hersker en del forvirring om hva keprerne sier over radio og slikt. Ingen 'famous last words' eller hyling eller noe slikt... Siter
TOS Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Eg hadde føredrag i engelsken om Unitted 93 i haust. Då spelte eg av dleer av den filen foran klassen. Det var faktisk folk som ikkje forstod ka dei sa der. Eg snest det var lett å hørre men det var det faktisk folk som ikje klarte. Men eg synest ikkje det er nåke ivegen for at folk skal få høyra nett dei sakene der. Då kn dei jo lika godt stenga heila sio. Me ser jo bilder av flyo så folk var ombord i så koffor ikje hørra ka dei sa og? Siter
Atle Dreier Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Skrevet 26. mai 2002 Her er et opptak fra radiotrafikk mellom Uniteds flight 93 som styrtet 11. september, og Cleveland Center. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.