geir.albrektsen Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Hei Jeg tenker og kjøpe meg ny TV,hos komplett.no. Er det bra og kjøpe dette her eller.Har ikke noe erfaring med dem.Hva mener dere om komplett.no Siter
Kai Dreyer Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Komplett.no er som navnet sier, komplett! Aldri hatt noe problem med de, service o.l. på topp. Du vil nok ikke angre på noe kjøp fra dem. Siter
Martin Schjetne Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Bare pass på at du får en Norsk TV. Vet at f.eks NetShop har en del TVer fra bla danmark og tyskland. Er mest med tanke på instruksjonshåndbok og muligens riks-tv mobil. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Kjøpte tv fra Komplett selv for et par år tilbake, aldri hatt noen problemer med å handle derfra, og hadde det heller ikke da. De er raske og flinke. Siter
geir.albrektsen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 Takk for svar.det blir nok en ny tv derfra. Siter
Johan Luiggi Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hvis du bor i Oslo eller Sandefjor vil jeg anbefale â hente pâ pick-up point! Bestilte et spill(MW2) og kunne hente det pâ release med engang det âpnet, mens min venn fikk oppleve at posten var alt for treige ! Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Kan godt være med på å anbefale komplett , har kjøpt masse derfra , aldri noe peoblemer...god service og bra priser...men ville uansett kjørt en sammenlignings pris fra andre leverandører på det merket du eventuelt vil kjøpe..har opplevd noen ganger å finne samme produkt noe billigere hos andre...men ikke ofte da...lykke til uansett... Siter
Even Rognlien Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Komplett.no er bra butikk ja På flere varer er de også Norges billigste nettbutikk. Men jeg anbefaler alikevel å sjekke www.kelkoo.no for å se hvilken butikk som har den laveste prisen (inkl. frakt) på varen du tenker på, før du bestiller. Man kan spare på det Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Komplett.no Er en fantastisk butikk, og jeg bruker dem selv når jeg skal handle elektronik, pc, kamera, spill osv. De er raske å sende, men posten er desverre ikke like raske. Gode på pris på enkelte varer er dem og. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.