Gå til innhold

Server Status FLG

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Hei ! God Påske til alle sammen. Hadde en ny fin flyopplevelse sammen med Jan Arild - Øystein og Geir Ove på MP server`n i går :-) kjempemorro å fly sammen og ikke minst den sosiale biten.. Jan Arild & Øystein la ut noen fantastiske bilder av flyturen vi hadde i går :-) Takker for en ny herlig flyopplevelse igjen på MP server`n.. Ha en fortsatt fin Påske alle sammen..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg sitter og jobber med den nå, enten så kommer den opp i løpet av 15 min, eller så kommer den ikke opp...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Tut og kjør....eller fly heter det kansje...ikke alle som er like intresert i at denne serveren er oppe ser jeg,,,,fy fy på dere slemme hakkere..:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Skal ned og se på dette rundt 12 i dag, får ikke tak med remote, så da er det vell slik at den har tryna, er hacket, strømmløs eller noe....kommer tilbake.-

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da skal den være oppe igjen :-) Nokk et forsøk på og hacke server....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...