Gå til innhold

Server Status FLG

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Burde ha hvert oppdatert, men den flyttes hvert øyeblikk ser du..:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Akkurat nå er server nede pga vedlikehold...hadde håpet og få flyttet server til helgen, da blir det 24/7 igjen..:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det er dårlig vær i Vancuver i dag, og piloter søkes....selv om det snør noe jævl.....så må noen fly rutene for det :-)

• Premium Medlem
Skrevet

Okei folkens, da tar jeg en liten brake fra dette hyggelige miljøet. Er straks på vei til Lofoten........ i BÅT. Nå er det hav, seil, tjærelukt, skrei, god drikke og høye lattersalver som gjelder . Søndagens utflukt blir i særdeles lav høyde, og navigeringen går på å gjenkjenne holmer og skjær :grin: .

nordl.jpg

God tur på søndagsturen.

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har noen problemer med å få koblet meg opp på teamspeak-serveren (ip adresse 195.159.196.20). Er den fortsatt nede, eller er det slik at jeg treger nytt brukernavn og passord? Hvordan går man isåfall frem for å skaffe seg dette (er ikke så datakyndig).

Takker ellers for et supert tilbud og all den frivillige innsatsen!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei Olav...det er denne som gjelder nå

81.191.86.21

Jeg har satt opp ny server, og den vil stå her til jeg er 100% ferdig med den.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Serveren er opp om få minutter.....og i morgen blir det mest sannsynlig vanlig IP igjen, og da er det 24/7

Skrevet

Hadde en fin flyopplevelse i går på MP server`n , etter mye trøbbel med PC, nå fungerer det Ok :-) gleder meg til å fly igjen i dag Søndag på MP server`n. Det blir spennende å se hva Fred & Geir Ove finner på i dag med en ny søndagstur med stort å smått (Håper på det) ! Vil takke Fred og Geir Ove for en fantastisk jobb de legger ned for oss flyvere :-) ønsker alle en fin flysøndag :-) ses/høres på Mp & TS :-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er server flyttet til 195.159.196.20 :-)

Skrevet

Dere som flyr store jern.

Hvilke nettsider bruker dere til å lete opp SID/STAR og Waypoints?

Sånn i tilfelle jeg skulle bli med en dag på det.

Edit: Nevva mind. Fant noen sider der jeg kan finne SID/STAR.

Har en liten gris jeg kan lufte en søndag sammen med de store gutta.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er server restartet for påsken....jeg blir vell flyvenes rundt en del i påsken tenker jeg.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ok, om og gjøre og lande mest nøyaktig på tid da? kl 22...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

I dag er det skikkeliog dritt vær på serveren.....så er det sagt:-) ILS er en bra ting

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...