Gå til innhold

Server Status FLG

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Har prøvd MP server`n i dag kl 08.40 men for opp CANNOT CREATE CONNECTION TO HOST, dette fikk jeg også i hele går... Venter i spenning på når den nye SERVER`N er oppe å går ? Den som venter på noe godt ,venter ikke forgjeves :-) Flyr Freeflight i mellomtiden til MP server`n er klar. Håper at denne kommer opp i løpet av helgen...? :-)

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

• Premium Medlem
Skrevet

Den kommer når den kommer ;) . Bare ikke mas på Geir Ove, han gjør helt sikkert alt han kan. Og er det noe han plages med, kan han observeres på verandaen ikledd badehåndduk og merkelige bevegelser. Jeg ville ikke tatt sjansen på å forstyrre noen i denne tilstanden, så jeg foreslår at vi knepper hendene i stille andakt, og venter i åndeløs spenning på resultatet.

Skrevet

Hvis vi får en server idag eller ikke har jeg lagd en liten tur her. Jeg fløy hele runden igår og den kan anbefales. Fra Fjell til Fjord og tilbake igjen :)

Starter på CAG3 og flyr til CAF4, et lite hopp. Derfra videre til CBA7. CCI9 er neste stopp. Videre følger CYBL,CYAL,CAT5,CYZT,CYJQ,CAF2,CYBD,CAJ4,CBX3,CAG3,CYPS,CYSE,CAP3 og CYCD. Puuh. Dette blir en lang tur, mer enn 4-5 timer i C185F. Men vi flyr nok ikke hele på serveren isåfall. Men hvis det ikke blir server kan dere jo fly turen allikevel.

Men vi venter i spenning på hva som skjer.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Vi satser på at vi er online til session i kveld....sitter og fin tuner det siste nå.....følg med her, jeg gir beskjed i denne tråden :D

• Premium Medlem
Skrevet

Jøss, da blir det ikke Fred å få :grin: .

Følger med fra minutt til minutt, så kan vi kanskje testfly litt før kvelden??

Starter på CAG3 og flyr til CAF4, et lite hopp. Derfra videre til CBA7. CCI9 er neste stopp.

Fred, det var ikke småtterier du legger opp til, her må jeg trene opp kondisen min for å komme gjennom hele ruta :grin: .

Regner med vi møtes på CAG3 rundt 8tte, så tar vi det derfra ???

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Jeg sliter litt med sikkerhet på TS3 serveren, så det er TS2 intill det mottsatte er bevist, men jeg jobber med dette, Og det publiseres her om endinger.

Akkurat nå kan du fly på MP server og TS2 på følgende IP adresse : 81.191.86.21

Skrevet

Ettersom vi også legger turen litt nord for FTX Pasific North West så anbefales på det sterkeste disse freeware-sceneryene fra blant annet Holger Sandmann.

Bella Coola landskapsforbedringer av Holger Sandmann

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98352

Bella Coola Flyplassen

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=96570

Bella Coola lyder

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98572

http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98458

Her er foressten dagens forslag fra Fred på dagens rute :)

MP070310.jpg

• Premium Medlem
Skrevet

Du finner to youtube videoer på denne siden:

Flighsimlan.com

Disse viser deg hvordan du kobler deg opp til Serveren fra FSX og hvordan du kobler deg opp til TS2 etter at du har installert denne. Søk på Teamspeak2 på google.

OBS. Bruk ip adresse nevnt tidligere i denne tråden.

Deretter trenger du et passord som du får ved å sende en mail til gofi@flightsimlan.com

Pål

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det stemmer, vi er på TS2 for øyeblikket. Men jeg skal ikke fly i dag, da jeg ikke har noen PC, så jeg er på TS3 opgaven i hele kveld...ha en flott tur folkens...og skjer noe i kveld er det bare og ringe meg..

Skrevet

Takk takk!

Skal se om jeg får til å bli med. Så vidt jeg forsto var det på CAG3 klokken 20.00

Deretter trenger du et passord som du får ved å sende en mail til gofi@flightsimlan.com

Den skjønte jeg ikke helt :crazy:

Skrevet

For å logge deg på multiplayeren trenger du et passord, ellers får du ikke logget deg på.

Dette passordet får du om du sender en mail til Geir, han som hoster og driver multiplayerserveren. Bruk mailadressen gofi@flightsimlan.com så får du en mail tilbake med passordet :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Nei, ikke nå :-) Send meg SMS om problemer folkens, denne weekenden er jeg hjemme hele tiden. 99410864

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...