Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Hei ! Har prøvd MP server`n i dag kl 08.40 men for opp CANNOT CREATE CONNECTION TO HOST, dette fikk jeg også i hele går... Venter i spenning på når den nye SERVER`N er oppe å går ? Den som venter på noe godt ,venter ikke forgjeves :-) Flyr Freeflight i mellomtiden til MP server`n er klar. Håper at denne kommer opp i løpet av helgen...? :-) Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hei ! Har prøvd MP server`n i dag å, den er fortsatt nede ? Håper den kommer opp i løpet av dagen :-) Ha en fin Søndag ALL OF YOU :-) Siter
Harald Strand Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hvis det ikke kommer opp før i kveld, går det jo an å lage en "session" inne i FSX multiplayer. Dog med litt dårligere hastighet, alt ettersom hvem som hoster. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 7. mars 2010 Den kommer når den kommer . Bare ikke mas på Geir Ove, han gjør helt sikkert alt han kan. Og er det noe han plages med, kan han observeres på verandaen ikledd badehåndduk og merkelige bevegelser. Jeg ville ikke tatt sjansen på å forstyrre noen i denne tilstanden, så jeg foreslår at vi knepper hendene i stille andakt, og venter i åndeløs spenning på resultatet. Siter
Fred Solli Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Hvis vi får en server idag eller ikke har jeg lagd en liten tur her. Jeg fløy hele runden igår og den kan anbefales. Fra Fjell til Fjord og tilbake igjen Starter på CAG3 og flyr til CAF4, et lite hopp. Derfra videre til CBA7. CCI9 er neste stopp. Videre følger CYBL,CYAL,CAT5,CYZT,CYJQ,CAF2,CYBD,CAJ4,CBX3,CAG3,CYPS,CYSE,CAP3 og CYCD. Puuh. Dette blir en lang tur, mer enn 4-5 timer i C185F. Men vi flyr nok ikke hele på serveren isåfall. Men hvis det ikke blir server kan dere jo fly turen allikevel. Men vi venter i spenning på hva som skjer. Siter
Geir Teigo Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 La inn Tongas i går og vil være med å leke:D Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Vi satser på at vi er online til session i kveld....sitter og fin tuner det siste nå.....følg med her, jeg gir beskjed i denne tråden Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 7. mars 2010 Jøss, da blir det ikke Fred å få :grin: . Følger med fra minutt til minutt, så kan vi kanskje testfly litt før kvelden?? Starter på CAG3 og flyr til CAF4, et lite hopp. Derfra videre til CBA7. CCI9 er neste stopp. Fred, det var ikke småtterier du legger opp til, her må jeg trene opp kondisen min for å komme gjennom hele ruta :grin: . Regner med vi møtes på CAG3 rundt 8tte, så tar vi det derfra ??? Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 KJEMPEBRA GEIR OVE :-) Gleder meg :-) venter i spenning på når MP server`n er oppe igjen !!! Jeg skal følge med her ja :-) Ønsker alle en Fin flytur i kveld ! :-) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Jeg sliter litt med sikkerhet på TS3 serveren, så det er TS2 intill det mottsatte er bevist, men jeg jobber med dette, Og det publiseres her om endinger. Akkurat nå kan du fly på MP server og TS2 på følgende IP adresse : 81.191.86.21 Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Ettersom vi også legger turen litt nord for FTX Pasific North West så anbefales på det sterkeste disse freeware-sceneryene fra blant annet Holger Sandmann. Bella Coola landskapsforbedringer av Holger Sandmann http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98352 Bella Coola Flyplassen http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=96570 Bella Coola lyder http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98572 http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fsxscen&DLID=98458 Her er foressten dagens forslag fra Fred på dagens rute Siter
Mathias Næss Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Får se om jeg klarer å bli med, fikk akkurat mail om at jeg er med i StarCraft II beta, så det spørs om jeg klarer og løsrive meg. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 :cry: Jeg må lete opp en litt stor turbo til C185F min for å rekke over hele området der i kveld. Siter
Andreas Øium Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Sikkert litt dumt spørsmål, men hva trenger man egentlig for å være med på sånne flyturer? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Det du trenger er FSX og for den sosiale biten, programmet Teamspeak som gjør at vi kan prate sammen. Det er alt du må ha.... alt hva du ellers har er ren bonus for opplevelsen Siter
Andreas Øium Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Aha, men hva ble det til her da? Teamspeak 2 eller Teamspeak 3? Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 7. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 7. mars 2010 Du finner to youtube videoer på denne siden: Flighsimlan.com Disse viser deg hvordan du kobler deg opp til Serveren fra FSX og hvordan du kobler deg opp til TS2 etter at du har installert denne. Søk på Teamspeak2 på google. OBS. Bruk ip adresse nevnt tidligere i denne tråden. Deretter trenger du et passord som du får ved å sende en mail til gofi@flightsimlan.com Pål Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 7. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 7. mars 2010 Aha, men hva ble det til her da? Teamspeak 2 eller Teamspeak 3? Foreløbig er det ts2 Pål Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Det stemmer, vi er på TS2 for øyeblikket. Men jeg skal ikke fly i dag, da jeg ikke har noen PC, så jeg er på TS3 opgaven i hele kveld...ha en flott tur folkens...og skjer noe i kveld er det bare og ringe meg.. Siter
Andreas Øium Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Takk takk! Skal se om jeg får til å bli med. Så vidt jeg forsto var det på CAG3 klokken 20.00 Deretter trenger du et passord som du får ved å sende en mail til gofi@flightsimlan.com Den skjønte jeg ikke helt :crazy: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 For å logge deg på multiplayeren trenger du et passord, ellers får du ikke logget deg på. Dette passordet får du om du sender en mail til Geir, han som hoster og driver multiplayerserveren. Bruk mailadressen gofi@flightsimlan.com så får du en mail tilbake med passordet Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Mye dis i området i dag, og lavt skydekke. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 11. mars 2010 Status?? Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Er Multiplayer-server/Teamspeak nede Geir? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 12. mars 2010 Skrevet 12. mars 2010 Nei, ikke nå :-) Send meg SMS om problemer folkens, denne weekenden er jeg hjemme hele tiden. 99410864 Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 MP & TS2 er nede , sjekket dette i dag kl.08.40 , sender en melding til Geir Ove ! Ha en fin dag alle sammen :-) Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 MP SERVER `N er oppe :-) yeees i am happy ! Siter
SB Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Hei! Jeg får ikke kobla meg opp på FLG serveren. Den sier bare "can not create connection to hostt" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.