Gå til innhold

Server Status FLG

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ka farsken, har starta igjenn....hmmm, den har hvert noe jævlig ustabil i det siste...må forske litt ...beklager...

Om den fortsetter slik i helga, svitcher jeg til bakup server...gir da beskjed her...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Er som narkotika dette....men har hvert satbil nå....en så lenge...men ny server er bestilt, og kommer til uka...

Skrevet

Hjelper det med en Cognack da tru? Sjøl hadde jeg nok gått for en Jack D :grin:

Ta helga du Geir med god samvitighet. Tenkte teste ut servern sjøl over helga. Må jo teste ut FSX med Win7 og VærnesX når jeg har fått formatert ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Vi får håpe det fungerer til ny server kommer....:-)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

ser det pål, problemet mitt akkurat nå er at jeg er i amsterdam, få en av channel adminene til og blokke de, fred,kjetil,erik eller øystein...passord kommer så for jeg får mulighet.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server ser ut som er nede nå i kveld, har bedt noen se på det i morgen. Jeg er på reise.

Skrevet

Ser at serveen er nede idag også :(

Og iogmed Geir Ove er på reise tør jeg ikke planlegge noe fast tur på MP'en til søndag. Men dere får følge godt med på fora, hvis det nå skulle bli sånn at serveren kommer opp til søndag har jeg noen planer :)

• Premium Medlem
Skrevet

Bra Fred, æ blir med, det var kjempegøy sist søndag. Førstkommende søndag er det både valentine, morsdag og fastelaven, så utfordringen blir formidabel, men jeg skal finne en måte å snike meg unna :grin: . Har fått litt bedre utvalg av reisemaskiner i hangaren, så nå kan jeg være med både høyt og langt.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Server kommer opp garrantert. Om ikke orginal server så backup server....søndags turene kødder man ikke med...vi sees.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Oppe igjen nå....til uka kommer min win 2008 server 64 bit, da blir det rock solid håper jeg... Den vil også bli flyttet til 50 Mb linje io samme smellen, så det vil bli ny IP om kort tid.

Skrevet

KJEMPEBRA GEIR OVE :-) meget rask service..!!! Du gjør en fantastisk jobb med SERVER`n !!! bukker å takker igjen Geir Ove. Gleder meg veldig til nye server`n og raskere linje :-) dette er helt supert tilbud til oss som flyr på Mp server`n !!! Vi har et kjempefint flymiljø og må bare få takke alle sammen som er inne å flyr på FLG MP server`n , alle har en meget hyggelig tone osv... THANKS ALL OF YOU :-) MVH Odd Magne

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Det kan hende det blir litt nede tid denne uka i forbindelse med ny server etc, men vi er garrantert klare i løpet av noen dager igjen. Og det blir selvsagt Teamspeak 3...:-)

• Premium Medlem
Skrevet

til uka kommer min win 2008 server 64 bit, da blir det rock solid håper jeg... Den vil også bli flyttet til 50 Mb linje io samme smellen, så det vil bli ny IP om kort tid.

WOAW :D , her er det grunn for flere til å danse på balkongen, med eller uten håndduk!! Det er jo bare helt utrolig hva du får til. Trenger du betatester :grin: .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...