Jan Arild Gjemble Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Serveren er død igjen Geir, men TS er oppe å kjører Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 Ka farsken, har starta igjenn....hmmm, den har hvert noe jævlig ustabil i det siste...må forske litt ...beklager... Om den fortsetter slik i helga, svitcher jeg til bakup server...gir da beskjed her... Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 21. januar 2010 Skrevet 21. januar 2010 Hei ! Nå har MP ikke vært oppe på 2 dager ??? Hva sjer ? Håper denne kommer opp igjen snart :-) Mvh Odd Magne Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Er som narkotika dette....men har hvert satbil nå....en så lenge...men ny server er bestilt, og kommer til uka... Siter
per berge Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Hjelper det med en Cognack da tru? Sjøl hadde jeg nok gått for en Jack D :grin: Ta helga du Geir med god samvitighet. Tenkte teste ut servern sjøl over helga. Må jo teste ut FSX med Win7 og VærnesX når jeg har fått formatert Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. januar 2010 Skrevet 22. januar 2010 Du er velkommen, vi er der nå.... Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Meget Bra Geir Ove.. Server,n fungerer meget bra nå :-) Dette har jeg blitt bitt av ;-) veldig morro dette.. Lenge leve FLIGHTSIM X :-) Jeg flyr på harde livet.. hehehehe ! Ønsker alle en fin Søndag :-) Mvh Odd Magne Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 MP er desverre nede igjen :-( håper MP er oppe å kjører igjen ... VERY SOON :-) TS fungerer ? Den som venter på noe GODT venter ikke forgjeves :-) Ha en fin helg alle sammen :-) Mvh Odd Magne Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 JIIPPPIII MP server;n er oppe å går igjen :-) TAKKER SÅ MEGET GEIR OVE :-) Ha en fin flyhelg alle sammen :-) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Vi får håpe det fungerer til ny server kommer....:-) Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 2. februar 2010 Premium Medlem Skrevet 2. februar 2010 Nå er det fullt av utenlandsktalende tullinger på Teamspeaken. På med passord igjen? Pål Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 ser det pål, problemet mitt akkurat nå er at jeg er i amsterdam, få en av channel adminene til og blokke de, fred,kjetil,erik eller øystein...passord kommer så for jeg får mulighet. Siter
Fred Solli Skrevet 2. februar 2010 Skrevet 2. februar 2010 Da er de hivd ut og bannet fra serveren :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Server ser ut som er nede nå i kveld, har bedt noen se på det i morgen. Jeg er på reise. Siter
Fred Solli Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Ser at serveen er nede idag også Og iogmed Geir Ove er på reise tør jeg ikke planlegge noe fast tur på MP'en til søndag. Men dere får følge godt med på fora, hvis det nå skulle bli sånn at serveren kommer opp til søndag har jeg noen planer Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. februar 2010 Premium Medlem Skrevet 12. februar 2010 Bra Fred, æ blir med, det var kjempegøy sist søndag. Førstkommende søndag er det både valentine, morsdag og fastelaven, så utfordringen blir formidabel, men jeg skal finne en måte å snike meg unna :grin: . Har fått litt bedre utvalg av reisemaskiner i hangaren, så nå kan jeg være med både høyt og langt. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Satser alt på at jeg blir med på tur på søndag også om det blir noe og serveren er oppe og går igjen Kommer hjem til meg selv imorgen og da skal det virkelig flys. Har noen turer å ta igjen etter å ha vært "avholdende" i 3 uker nå. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Server kommer opp garrantert. Om ikke orginal server så backup server....søndags turene kødder man ikke med...vi sees. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Da skal den være igang igjen... Siter
Harald Strand Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Kommer meg ikke inn på FLG serveren nå. Den er kanskje ikke oppe? Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Prøvde MP server`n nå men den er nede ! Håper den kommer opp igjen snart :-) Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Oppe igjen nå....til uka kommer min win 2008 server 64 bit, da blir det rock solid håper jeg... Den vil også bli flyttet til 50 Mb linje io samme smellen, så det vil bli ny IP om kort tid. Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 KJEMPEBRA GEIR OVE :-) meget rask service..!!! Du gjør en fantastisk jobb med SERVER`n !!! bukker å takker igjen Geir Ove. Gleder meg veldig til nye server`n og raskere linje :-) dette er helt supert tilbud til oss som flyr på Mp server`n !!! Vi har et kjempefint flymiljø og må bare få takke alle sammen som er inne å flyr på FLG MP server`n , alle har en meget hyggelig tone osv... THANKS ALL OF YOU :-) MVH Odd Magne Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Det kan hende det blir litt nede tid denne uka i forbindelse med ny server etc, men vi er garrantert klare i løpet av noen dager igjen. Og det blir selvsagt Teamspeak 3...:-) Siter
Harald Strand Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 TS 3 we like! Hun dama høres mye hyggeligere ut på den nye :blush: Fantastisk tilbud Geir, kan ikke takke nok for et fantastisk tilbud! Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 2. mars 2010 til uka kommer min win 2008 server 64 bit, da blir det rock solid håper jeg... Den vil også bli flyttet til 50 Mb linje io samme smellen, så det vil bli ny IP om kort tid. WOAW , her er det grunn for flere til å danse på balkongen, med eller uten håndduk!! Det er jo bare helt utrolig hva du får til. Trenger du betatester :grin: . Siter
Andreas Stangenes Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 *venter spent på at serveren skal komme opp igjen* Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Dette blir spennende når nye server`n er på plass og ikke minst TS3 :-) gleder meg veldig... Siter
Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Server`n er nede ? Håper den kommer opp igjen snart . Har prøvd server`n flere ganger i dag men den fungerer ikke... Har sendt sms til Geir Ove. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.