Gå til innhold

Server Status FLG

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, denne tråden bruker vi kunn til og fortelle om det er problemer med server, når den går ned for vedlikehold, og status på server, så la oss ikke diskutere mere en det i denne tråden, da blir det så vanskelig og finne fremm.

• Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Vi har problem med teamspeak server, så om den normale er tomm kan du sjekke om backup er active 81.191.83.138

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Da er du logget inn, så problem solved....om det er problemer med teamspeak eller mp, er dette backup server... kommer mere ryddig funksjonalitet etterhvert....husk vi driver dette som ...koster ingen ting AS....

• Premium Medlem
Skrevet

Hater å måtte si det, men jeg tok noen prøveturer med B-17 fra Ridgewell AB, og da var siderorsproblemet tilbake......

Ikke nok med at det var et hælv.....ettes vær der borte, men uten sideror er B-17 nokså hjelpesløs. Brant opp 3 nydelige modeller før jeg ga meg :cry: .

Rekker du å ordne dette før kveldens MP-flight ? :) .

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gjelder dette andre fly også Ernst? , logg deg på 19.30 så finner vi ut av dette

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Ser at linjer er nede for øyeblikket. Om den ikke er oppe igjen i morgen ut på dagen, gi meg en sms...99410864

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Serveren er nede og det vil den bli på ubestemt tid. Det er så og si ikke aktivitet på Multiplayer lengre og da ser jeg egentlig ingen grunn til sette opp denne serveren igjen etter at den har hvert nede pga vedlikehold. Den er blitt en komunikasjons kanal for Vatsim og da er motivasjonen min borte for og drifte denne, denne serveren var som sagt et tilbud til alle som ikke var på Vatsim. Men jeg vet det finnes bra Teamspeak servere også for Vatsim, uten at jeg vet adressen, det kan sikkert noen andre liste opp i tråden under her :).

Serveren vil bli satt opp om Bergen Flysimulator klubb eller OFKL trenger denne for kursing, eller klubb aktivitet, ved behov.

Skrevet

Vel, det er jo ingenting å si til det annet enn Synd. Takk for tiden den var et tilbud, og jeg satt utrolig pris på den ettersom den førte meg sammen med alle de fløygalningene jeg nå kaller mine venner :) Jeg merker meg jo at de som faktisk var på serveren ikke var a) gode nok eller b) mange nok til å rettferdiggjøre fortsatt drift av teamspeak. Kjipt!

Veldig dumt at det har blitt så splittet ifht vatsim, multiplayer osv. Men sånn er det. Life goes on!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Spittelse? hmm skjønner ikke hva du mener her, det beste er vell om alle hadde flydd Vatsim egentlig, men nå er det noen der ute som ikke vil det da, så derfor var dette deres arena.

Men ut i fra stattestikken så var det ikke noe grunnlag lengre slik jeg ser det. La oss bare innse fakta, det var bra trafikk intill man begynte og bruke dette som pratekanal når man satt og fløy Vatsim, mulig det er slik at brukerene som var der tidligere ikke syntes noe om dette, jeg vet ikke. Jeg har jo ikke hvert på serveren på snart halv annen måned, men har fått en del kommentarer og hint om dette. Selv om dere ikke ser det, så bruker jeg litt tid og innsats for og ha dette tilbudet oppe, og det er jo ikke noe vitsig, når det finnes allerede for Vatsim. Jeg prøvde og gi et lite hint tidligere men point not taken. :-)

Skrevet

Jeg er en av de som fløy mye på MPS, pga av det sosial, men jeg mistet lysten når de samme som var på team speak ikke var i den samme verden som der jeg flyr(vatsim,og MPS). Jeg håper av hele mitt hjerte at den kommer opp igjen til det miljøet som var der før, og alle er i den samme verden.

Så jeg vil takke Geir Ove for tilbudet som vi hadde.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...