Andreas Stangenes Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hei, vil bare peke på et problem som jeg er sikker på at en god del andre også har, nemlig det at serveren ikke klarer å plassere flyet ved den ønskede gaten/parkinga/whatever, og så blir du spawna i lufta i stedet. Eneste måten å løse det på er å spawne på runway. Litt kjedelig egentlig, og jeg antar at dette har noe med at serveren og spilleren har forskjellige afcad filer. Hadde derfor vært greit å vite hvilke sceneries som er lagt inn på serveren slik at man kan synkronisere seg. Med mindre det bare er standard scenery som gjelder da..? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Kan hende fordi det er et fly på det stedet du skulle spawne allerede Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Dette har vi jobbet med en stund ja, men sirkler oss inn på en løsning, stay tuned. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 19. november 2009 Forfatter Skrevet 19. november 2009 Takk for svar Geir Jeg regnet med det, men ville nå bare si ifra i alle fall. Og Mathias: Det er ikke den typen spawning jeg tenkte på Dette er en bug som gjør at du spawner i luften uansett hvor dødt det er på serveren. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Server er nede due to service, est 30 min... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.