Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Hei! Skal ha TWR trening på Vigra kl. 20-21:30 nå førstkommende torsdag, den 19.11.09. Om noen tar APP er det fint Trenger trafikk! Mvh Eivind Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Kjempeflott! Hadde også vært ønskelig med disse posisjonene: ENVA_TWR ENOS_CTR ENBD_S_CTR Mvh Eivind Siter
Espen Sæther Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 skal se om jeg ikke kan stille opp med litt trafikk:) Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Da var ENAL_APP oppe litt før tiden, her dekkes Årø,Vigra og Hovden Enjoy!! Lag litt liv til oss og ikke minst han som treng litt utfordring på tower da Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 To fly på 1:30 min... Neste trening kommer snart, stay tuned! På Flesland, ENBR da. Siter
Morten Ruud Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Det hørtes kjedelig ut. Fikk dessverre ikke støttet opp i dag, mye pga. 3 timer med flyvning i går + annet arbeid. Vi får se om det passer bedre neste gang Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Tror du kan få til litt mer trening ved en annen type flyplass, ENVA,ENBR,ENZV muligens også ENBO/ENTC er mer attraktivt nå i vintertida. Lykke til med neste trening. Har ikke akkurat vært overveldende mye trafikk på ENAL sessionene dine!?! Ikke de som jeg har vært med på som App ihvertfall! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Fikk en faks fra Icelandair,om at de trengte en pilot for og fly ICE520 til Frankfurt i dag.Så ble det med den,og ikke noen Norshuttle 737,og Ålesund på meg i dag. :grin: Skal prøve og stille opp neste gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.