November 17, 200916 yr Her er resultatet af mit første forsøg med filming i FS. Den er ikke perfekt, men jeg er tilfreds. http://www.youtube.com/watch?v=yKgIRs2SSOc Tag godt imod den
November 17, 200916 yr Herlig film! likte den, kanskje litt mer varierte vinkler neste gang? Men den var veldig stemningsfull hvertfall
November 17, 200916 yr Author kanskje litt mer varierte vinkler neste gang Bemærk hvad jeg har skrevet i description: This is my first ever FS-video, so it's not totally flawless to say the least. It might be a bit boring with so much of the movie filmed from inside the cockpit, so next time I'll try with some more angles. But still, hope you like it :-)
November 18, 200916 yr Fin video! Skikkelig kald og fin, godt valg av musikk Hvilket scenery hadde du på flyplassen ?
November 18, 200916 yr Author Tak! Det er et af Lennart Arvidssons Fly&Fish sceneries. Dette her, to be precise.
November 19, 200916 yr Nok en spesiell FS video fra en på forumet. ja det må jeg si. Her stråler kreativiteten ut fra den ene etter den andre. veldig avslappende og spesiel lydspor du brukte. Er det Russisk, og hvor har de lydsporet fra? Dette med cockpit wiev syns jeg er helt greit. Fikk en god følelse av å sitte der selv ikke minst pga, lydsporet
November 19, 200916 yr Lydsporet er Biosphere. Han heter forøvrig Geir Jenssen og holder til i Tromsø. Har det meste fra Biosphere. Det finns mp3 filer du kan laste ned fra hjemmesida til Biosphere viss du er interessert: www.biosphere.no. Mitt favoritt album er Patashnik, med Shenzhou som nummer 2.
November 19, 200916 yr Author Jep, der synges/tales rigtignok på russisk, men kunstneren er, som Jon skriver, norsk. Jeg købte nummeret "Kobresia" på iTunes, men der er det åbenbart ikke længere tilgængeligt. At jeg overhovedet kender til Biosphere, er fordi Top Gear brugte Kobresia-nummeret i deres Top Gear Winter Olympics special, som jo er optaget i netop Norge Og tak for din kommentar, Per!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.