Andreas Stangenes Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Jeg var jo nødt til å lage en liten snutt med Gåsa! Falt litt pladask for henne... Grummans Goose Landing at ENCN Siter
Andreas Stangenes Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Jeg måtte visst lage en til... Til de av dere som absolutt må se gåsa i dagslys anbefaler jeg dere å sjekke ut den første videoen. Gåsa lander i lyn og torden (se i fullscreen!) Siter
Andreas Stangenes Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Og tar altså gjerne tilbakemeldinger ... Siter
Morten Ruud Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 TJa, det første som faller meg inn er å fjerne all den røde skriften I tillegg så er det kanskje bedre å bytte kameravinkler, eller ha faste kameravinkler istedenfor å bevege på kameraet hele tiden. Også kanskje litt for "dramatisk" musikk iforhold til flytype og vær. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.