Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Noe som jeg lurer på, det står 'max 10 flights at a time' som en regel, men hva betyr egentlig dette? Ser at mange har ørten ruter og mange fly, men flyr, det gjør de.

For eksempel meg selv, jeg har 12 ruter og 12 fly, bryter jeg med en eller annen policy eller ..? Isåfall burde de vel hatt en eller annen form for sperre i spillet ..

Mvh Nils confused som vanlig

Skrevet

På tide med en ny oppdatering herifra. har blitt noen dager siden sist.

Selskapet har vokst noe veldig og har pr nå 103 fly og ett rutenett som ser ut som en spagettibolle.

Selskapet har en verdi på 142 mill. aksjekurs på 14.32 og hjemmebase på Vagar.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Update:

Flåten er på 39 fly, aksjene over 11, og vi har snart en flåte bestående av kun Boeing 787-8/3.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Slagplan:

Bygge en flåte på:

40 Boeing 787-8

20 Boeing 767-400ER

20 Boeing 787-3

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Oslo - boston er også veldig bra rute. Spar opp egenkapital, så får du kjøpt mange store fly! :)

Skrevet

A380 nr 2 mine damer og herrer!!

Det går svært bra md selskapet som i kveld gikk til innkjøp av sin andre Airbus A380. Denne flymaskinen ble satt inn på ruten Frankfurt - Auckland. Det er ikke teit og kjøpe aksjer i sleksapet, da vi skal bli ennå større!

Aksjen hoppet fra 13 til 15.61!!! :D

Skrevet

Hei,

Nå har jeg 14 diverse 737 maskiner, 2 727 og 2 757 gående totalt 18 fly. Jeg fant en by jeg aldri har hørt om, og brukte den som HUB, fra den var det ganske lett å finne ruter som hadde 95 - 98% demand så jeg har satt inn flere fly på de samme rutene.

Nå kommer det så mye kr inn at jeg venter med nye innkjøp til jeg har muligheten til å kjøpe litt større fly :)

Mvh Nils

Skrevet

God kveld!

Furuholmen Airlines har da kommet seg over 11$!

Men, selskapet vokser ikke uten DIN hjelp.

Jeg kan love at invisterer du i Furuholmen Airlines, så vil du få utbytte!

Ellers en flott kveld til dere alle sammen;)

Mvh Lars Petter

Skrevet

På tide med en liten oppdatering fra Nafstad Airlines!

Sitter med 8 x 737 maskiner

2x MD-81/88 maskiner (kvitter meg med dem snart) og en simpel DC-9-21.

Ligger på 0,75 og går hurtig opp.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe til jeg har 15 stk av 737 maskinene. Da har jeg god nok inntekt til å kunne kjøpe 787 og etterhvert kunne bytte de ut med dem :)

Skrevet

Da er Vingen airlines på stødig vel oppover, aksjer er på 6.55 og stiger brått. Det er ikke mye aksjer på få i meg lenger men skal si ifra så fort som lyn hvis det er noe ledige aksjer.

De som køpte aksjer i meg da jeg lå på 0.22 eller borti der har gjort et godt valg.

Ellers er Airline Manager et fint spill å spille i lunchen og da mal sjekkes på etter middagen. Det blir mindre et spill og mer en rutine :D

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

SAS Norway Airlines har nådd mål 1 av 3, 40 stk. B787-8 i flåten.

Skrevet
A check/uncheck all box is now added to the flight page. Furthermore it will show a live countdown now.

Many people have been complaining that they do not get a respond to the mails they send us.

Please note, that we will propably not respond to the mails, but we do read them, and we do take action on them. We try to send a respond to all the mails, but if we should respond to them all we would not have the time to update AM etc.

So when you write a mail, please write it with detailed info, and write it as if you do not expect a response to it.

Thank you

Står på nyhetene

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...