Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, til de av dere som har aksjer i German Wings, dere ble nå ennå litt rikere i kveld.

Vi kjøpte vår andre Boeing 747-400C og kursen hoppet opp til 5.97.

Flyet ble satt inn på ruten Oslo - Port Hedland, en rute som er ganske så bra.. :whistle:

German Wings har bestemt og skaffe seg 10 fly av denne typen, noe som kanskje gleder de som sitter med aksjer..?

Flåten i kveld ser slik ut:

1 Airbus A318 ELITE.

5 Airbus A340-200.

2 Boeing 737-800.

3 Boeing 737-500.

1 Boeing 777-200.

2 Boeing 747-400C.

10 DC-10-10.

Andre er også velkommen til og kjøpe aksjer i German, gjør det nå, før prisen stiger ennå mer.. :D

• Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Og Holberg airlines forsetter fremover.

-Vi har innvistert 60 mill $ i aksjer hos Nugatti

-Kjøpt inn 5 IL96-400(faktisk veldig gode maskiner)

-Aksjen opp til 12.5

-En del fly inne til C-check

-Nå AM-trusted(ingen ekte penger inne i bildet nei )

-Totalt 60 fly nå

-Har begynt å åpne IC ruter fra vår DOM-hub i Daytona Beach(nå 16 fly stasjonert der, herav 8 DC9-50 og 3 A340)

-Nådd 20 ruter fra IC huben i BCN, samt 24 fra NY-huben.

Skrevet

Jeg vet at det skal skje ikveld.

Kl 1900 norsk tid. Men det er spekulert i at været er for dårlig.

Håper dog at det skjer i kveld ;)

FM160100 14012KT 5SM -RA OVC015

--Man er usikker på om banen vil tørke opp på den korte tiden som er igjen..

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

"Men det er vel praktisk talt ikke på vingene enda :grin: "

Jo nå har det det :grin:

Skrevet

Etter at den første 787 kom inn i selskapet. (og den vellykkede first flight til Boeings 787.) har Air Rossow Airlines bestemt å kjøpe et titalls 787 til. Det er fortsatt masse ledige aksjer, så kjøp nå før det blir dyrt. Og Gratulerer med dagen Joakim.

Skrevet

Litt handling på morgenkvisten her også.

Gikk for en IL-86 med plass til 350 kæll som er satt inn på Atlanta-Vancouver, samt to 757-300 som skal gå mellom London/Stansted og Chicago/Midway

Børsen likte dette godt og sendte kursen min opp i 2USD/stk, (opp fra 1.75)

Har nå 41 ruter og regner med jeg kommer til å begynne utfasing av Mercure etterhvert til fordel for noe med mere kapasitet og bedre rekkevidde. Men de er aldeles glimrende å bruke i startfasen.

Skrevet

Etter en lang dårlig periode med aksjene som går ned har de endelig kommet seg opp igjen!

Det gikk fra 3.00 til 2.78. Den er nå på 3.03 igjen. Vi beklager selvsagt til alle investorer som kan ha fått seg et sukk i magen.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Det meldes om gode tider her i SAS Norway. B787 nr. 3 er satt inn i drift, og aksjekursene er på over 3 :D

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

787 nr. 6 er lagt til i flåten, og aksjene har steget over 4.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

787 nr. 7 er lagt til flåten. Alle DC-8 og DC-10 skal erstattes med 787.

Skrevet

PolarFox airlines har gjort endel de siste dagene:

*Mercure flåten er mer eller mindre faset ut,25 Mercure er ute og byttet med IL-86,Boeing 757-300 og MD-81.

Jeg har endel på kontoen som jeg kommer til å invistere i nye fly iløpet av dagen. I jula blir jeg uten nettforbindelse en stund så da blir det stortsett bare å sende avgårde flyene fra Iphone, og spare opp penger.

Aksjekursen er på 3.60 og klatrer kraftig etter ett lite stillestående.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...