Skrevet 4. desember 2009 15 år Hmm... Har ikke fått slike varsel jeg, selv om flere av mine fly har vært i drift i mer enn 400t... :confused:
Skrevet 4. desember 2009 15 år Har du sjekket Maintenance? Eller så kan det være under fleet og så flyet mens det ikke flyr.
Skrevet 4. desember 2009 15 år G' Airlines har anskaffet nok en A321-200 og satt den i rute til Damaskus i Syria. Aksjekursen er nå på $0.40, så aksjonærene er forhåpentlig fornøyde...
Skrevet 5. desember 2009 15 år Forfatter Da har German Wings skaffet seg de 5 A340-200 fra Airbus som avtalt. Vi går nå over til DC-10-10 fly hvor vi fra nå har et mål om og skaffe 4 til, så vi har 10 stk av denne maskinen. Vi har også åpnet ny base i Oslo, hvor vi til nå oppererer med en A342 og en DC-10. vi vil sette inn 4 til fly fra Oslo. Aksjen ligger nå på 2,25
Skrevet 5. desember 2009 15 år ENVA Airlines B787: 29 B757-200: 3 B757-300: 2 B767-200: 2 A319-200: 2 Her i gården er det kun Boeing som gjelder, selv om jeg har endel Airbus fra en tidligere periode i selskapet. Disse vil bli faset ut etterhvert. Målet er å ha en ren flåte bestående av Boeing 787 og 757. Slik ser rutekartet ut per dags dato: (rot må til vet dere :grin: )
Skrevet 5. desember 2009 15 år Noen som har noen bra ruteforslag på B737-600? :grin: Er dårlig på detta.. Kom gjerne med fler forslag enn 1..
Skrevet 5. desember 2009 15 år En bra rute med bra demand for 737-600 som har maks distance på 5648 km er: Krasnoyarsk - Fairbanks (Distance=5648km)(Demand=98%)
Skrevet 5. desember 2009 15 år Horten Airlines vokser! Vi har en flåte som består av: B737-800 1 B737-400 1 B737-500 1 B737-600 7 B737-900 1 Tu-134A 1 DC-9-10 1 B737-200C 1 TU-134A, DC-9-10, B737-200C blir sendt tilbake til fabrikken iløpet av kort tid.. :grin: Planen er å satse på B737-600, med andre B737's Alle flyvninger går fra Oslo, med noen unntak. (Og selvfølgelig på returen.. :grin: ) Ruter til/fra Amerika, Asia, Europa, Afrika etc.. Vi vokser, sakte men sikkert! Total Flights: 613 Pax of all Time: 48160 Reputation: 100% Pax Bonus: 130 Antall Ruter: 14 Antall Fly: 14 Stock Rate: 0.60
Skrevet 5. desember 2009 15 år Lars Petter: Hur har du fått så mycket flygplan? Jag har bara 3 och får knappt ihop pengar att köpa nya flygplan för
Skrevet 5. desember 2009 15 år da er flåten på B737-800 7 ATR 72-500 2 ATR 42-500 3 B737-700ER 1 B737-700C 1 B737-500 1 B737-600 3 B767-200 1 Learjet 25B 1 B737-200 2 DHC-8-Q300 1 Lineage 1000 1 DC-8-72 1 B707 1 Har Account: 17,086,976 Company Value: $ 14,350,312 Stocks på 1.44 ( KJØP NÅ så er du SMART ) Total Flights: 1,527 Pax of all Time: 105189 Reputation: 100% Vi feirer passasjer 100 000 Boeing 787 som er planlagt til jul kan komme tidligere! Braathens Air Airlines gleder seg!!
Skrevet 5. desember 2009 15 år Da kan SAS Norway feire med at alle stocks er solgt! Og, første fly skal inn til C sjekk når det har landet.
Skrevet 5. desember 2009 15 år Ang c-check så tok jeg av en 737-800 rundt midnatt i går. Lot det stå. Meldingen på Mainentance forsvant så jeg lot det stå til rundt kl 12-13 idag. Enda så får jeg samme melding om at jeg trenger c-check..
Skrevet 6. desember 2009 15 år Første DC-10-10 er ankommet flåten. Aldrende fly skal byttes ut med den etterhvert.
Skrevet 6. desember 2009 15 år Braathens Air Airlines fikk i natt sendt sin første av mange 787 fra Seattle til New York for sin første flight! Selvsagt var en stolt eier med dens første tur! Som skal gå fra New York til Beijing! Vi er stolte av kjøpet!
Skrevet 6. desember 2009 15 år Og Holberg Airlines har kjøpt en B747-400C som går på ruta....New York-Beijing!
Skrevet 6. desember 2009 15 år Jeg har visst mye å ta igjen. Men frykt ikke, jeg skal nå høyt! Kjøp noen aksjer hos - Vingen Airlines - mens prisene ikke røsker i sjela På 0.34 nå!!!
Skrevet 7. desember 2009 15 år Her går det framover, har nå bytta ut alle Turbopromper med jetmaskiner og flåten består pr nå av 1x B738 1X Fokker F100 (vurderes byttet ut) 2x YAK-42D (skal snart byttes ut) 9x Dassault Mercure Aksjekursen øker jevnt og er nå på 0.29 og øker kontinuelig. Vil du tjene penger på aksjer invister nå og du vil få massivt utbytte om ikke for lenge *oppdatert med nye tall*
Skrevet 7. desember 2009 15 år Kato Air er fortsatt i vekst, har nå 2x B737-800 1x B787-800 2x B757-300 3x B737-700 1x DHC8-200 2x CRJ-100 1x CRJ-100ER HUB er Oslo, og flyr til New York Tokyo Palma De Mallorca Thessaloniki (Har faktisk 3 avganger dit) Madrid London Keflavik Birmingham Vagar Account: $14,283,665 Company Value: $10,775,134 Stock Rate: 1.08 Oppdaget forøvrig i morgest at de ansatte ikke var heeelt fornøyde... Har ikke vært så flink å sjekke statusen der, så det endte med at jeg fikk mail fra Employee Union om at alle ansatte hadde gått til Streik Det kostet meg 131,800$, plus at jeg måtte øke lønnen med 200$
Skrevet 7. desember 2009 15 år Nå har SAS Norway begynt med utfasing av fly. Alle fly skal skiftes ut med bare Boeing og McDonnel Douglas maskiner.
Skrevet 7. desember 2009 15 år Og G' Airlines er i full sving med å anskaffe Airbus A321-200 maskiner. Maskin nr. 3 ble satt i rute i dag, og samtidig hoppet aksjekursen forbi $0.50 og la seg på $0.54. Men tro for all del ikke at jeg er ferdig...
Skrevet 8. desember 2009 15 år God morgen, liten oppdatering Mercure nr 10 er nå opprativ på Keflavik-Dublin to timers flytur med 97% behov. Har også gått til anskaffelse av første DC-10-10, men sliter litt med å finne en god rute til den. Rutefinnern er ute av drift så det blir mer gjetting en noe. Får se hvor lenge denne blir i flåten. Den har bare såvitt nok rekkevidde til å krysse atlantern, men den har god pax kapasitet noe som får meg til vurdere å sette den opp på mellomdistanse på ruter med høyt behov. Aksjekursen er hoppet til 0.37 og klatrer stadig. De som har vært med som investorer fra begynnelsen begynner å se god verdi. Men det er fremdeles ikke for sent å hive seg på her.
Skrevet 8. desember 2009 15 år Da har SAS Norway begynt en rute med 97% profit og nesten 1 million i intekter!
Skrevet 8. desember 2009 15 år Oppdatering på oppdatering: DC-10 har funnet seg en fin rute mellom Keflavik og Chicago/Midway og stortrives med full last. Dennes framtid i flåten er foreløpig usikker, men den holder seg der foreløpig. Har gått til anskaffelse av første generasjon av "medium long-fly". Dette kommer til å være MD-80 serien i første omgang og vil fly på strekk som er +/-4500 km med 180-220+ pax. På sikt skal disse bli til Boeing 757/A-330/TU-154. Forhandlinger er igang. Medium short flåten består fremdeles med Dassult Mercure fly, 10 i tallet, men vi har opsjon på 30 stk til. Disse vil på sikt også bli oppgradert til Airbus/Boeing evt Tupolev fly. Er i forhandlinger med flere leverandører på dette. I medium short kan det også være aktuelt å starte High-Cap ruter med 1-klasse Boeing 747 eller tilsvarende. Men dette er foreløpig noe uklart mht lønnsomhet. Intercont short og long er i oppstartfasen med beregnet lansering om 1-2 uker. Vi ser på ruter og hvilke fly som skal betjene disse fortløpende. Forhandilnger er igang, her med Airbus og Boeing, men vi ser ikke bort fra at det kan bli mixed flåte her med fly fra begge leverandører. Aksjekurs er på stø vei oppover og er pr nå på 0.40, stiger med ett poeng i timen omtrent. Sten Arne CEO PolarFox Airways
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.