Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har German Wings Airlines fått sin første av 5 Airbus A340-200 fra Airbus fabrikken i Frankrike. Denne flyr mellom Frankfurt og Perth i Australia. Vi har også planer om og kjøpe ytterligere 6 nye DC-10-10 maskiner, slik at vi har 10 stk i flåten totalt. Disse vil betjene ruter fra Europa til Amerika, Afrika og Asia.

 

Og aksjen gikk der over 1.

Den ligger på 1,01 :D

  • Svar 354
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Aksjene til Braathens Air Airlines ligger nå på 0.94 og stiger. Med 23 fly i flåten gjør vi det bra om dagen. Allerede nå etter å ha fjernet noen av de eldre propsene med boeings ( Som er vårt hovedfly i flåten) kan vi nå fortelle våre kunder at en splitter ny Boeing 787 er i produksjon med Boeing og vil komme frem til Jul. Dette er neste generasjon fra Braathens.

 

Vi melder også om at vi selger aksjer for de som vil tjene svært med penger. For BRAathens gjør det BRA ;)

Skrevet

Norwegian har leaset inn en 737 cargo maskin i 20 dager og fikk i den forbindelse inn et meget fristende tilbud som var vanskelig å si nei til:

 

A good offer

Here is a good offer you cannot refuse.

 

We need to ship 2 crates from Bogota to Miami.

 

The content of the crates is not important. We will make it worth your while.

 

If you dont care about the content of the crates we will offer you as much as $ 100,000 for your services.

 

Please report back

 

Regards

Pablo

------------------

 

Selvfølgelig var vi så grådige at vi takket selvfølgelig ja takk til tilbudet ved å tilby å frakte dette ukjente partiet for 150.000,-.

 

Når vi landet i Miami, så foretok tollvesenet en nærmere sjekk av lasten som da viste seg å være narkotika.

Som straff, ble vi bøtelagt 4 ganger av tilbudet, dvs. 600.000,-. :mad:

 

Men feilen og den unødvendige utgiften er nå rettet opp og vi når stadig nye høyder. :D

Skrevet

G' Airlines fortsetter å øke med en aksjekurs på 0.19.

 

Flåten slik den ser ut i øyeblikket:

10x CRJ100

1x 737-700

1x DHC8-Q300

 

I løpet av morgendagen regner G' Airlines med å få inn et nytt og større fly. Tør jeg anbefale en investering? :whistle:

Skrevet

Pål >

Fikk en litt dårlig mail idag

 

 

Sitat:

olmbia Export 2009-11-23

 

A good offer

Here is a good offer you cannot refuse.

 

We need to ship 2 crates from Bogota to Miami.

 

The content of the crates is not important. We will make it worth your while.

 

If you dont care about the content of the crates we will offer you as much as $ 100' date='000 for your services.

 

Please report back

 

Regards

Pablo

Joda jeg fikk pusha de opp til 200,000 så jeg takket ja uten å skjønne hva produktet var ( Hadde min anelse ) Tilbake får jeg en bot på 800,000 og ingen peng. Weey =)...[/quote']

Skrevet

German Wings vil gjerne bli kvitt de siste aksjene som er igjen, kursen hoppet opp til 1.23 i dag.

Aksjen stiger hele tiden!

 

Vi kjøpte i dag vår andre Airbus A340-200. planen er og kjøpe en til i morgen, og da vil aksjen stige! Du gjør ikke noe farlig om du investerer i German Wings Airlines.

 

-Håper og ha deg som investor!

Vår flåte ser i dag slik ut:

 

1 Airbus A318 ELITE.

2 Airbus A340-200.

2 Boeing 737-800.

3 Boeing 737-500.

4 DC-10-10.

2 YAK-42D.

 

Skrevet

Fuelpris på 400 USD, løp og kjøp.. hvis det er noe igjen, har bunkra opp så det rekker her.

 

Ellers vurderer jeg å selge unna 3 stk ATR og en Q300 til fordel for noe som går litt kjappere lengre og med flere pax

 

Noen som har noe tips på lønnsomme fly ? Er ute etter fly som tjener penger og gir foreløpig litt eff i åssen de ser ut.

 

 

 

Legg meg til som venn på Facebook så kommer du opp på "invisternings lista" mi.

 

Sten Arne Bryde Brunsby

Skrevet

Overview Share

Total Flights: 87

Pax of all Time: 4289

Reputation: 96.5%

 

Currently:

 

Stock Rate: 0.13

Advertising: $7,000 - 35,000

Fuel cost: $400 per 1,000 Lbs

 

Aircraft

Total Value: $5,086,731

 

- 1 x Boeing 737-800

- 1 X CRJ 200LR

- 1 X ATR 42-500 (skal selges)

- 1 x Yak-42D

 

 

Skrevet

Generel Oppdatering av Braathens Air Airline's flåte osv

 

B737-800 6

ATR 72-500 2

ATR 42-500 3

B737-700ER 1

B737-700C 1

B737-500 1

B737-600 3

B767-200 1

Learjet 25B 1

B737-200 2

DHC-8-Q300 1

Lineage 1000 1

DC-8-72 1

B707 1

 

25 fly, 25 ruter. Stock som har fløyet opp til 1.19 på 1 dag( den var 0,95!!)

 

Total Flights:

1,309

Pax of all Time:

86975

Reputation:

100%

Skrevet

Hvordan tar jeg C-checken?

LN-KKF needs c-check maintenance, after 405 hours in service.

C-checks needs to be performed per 400 flight hours. Note, that c-checks are not mandatory. If you choose not to perform c-checks, your aircraft will be less stabil.

Står ikke noe om at jeg kan reparere elns. Må vel kjøpe et nytt fly som skal ta over eller?

 

edit: Så hadde jeg denne i mailen. Ikke noe info om hvordan. Men skal prøve å skifte flyet når det har kommet frem til NY..

 

 

C-Check needed

Dear Airline

 

It is time to perform C-Checks on 1 aircraft.

C-Checks are bigger maintenance checks, where your aircraft are being inspected and repaired. C-Checks are needed for every 400 flight hours, and the price is depending on the aircraft.

 

C-Checks are not mandatory, but it is recommended that you do perform these checks to keep your aircraft flying.

 

Go to the maintenance section and see which aircraft needs to be checked

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...