Emil Topstad Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Da har German Wings Airlines fått sin første av 5 Airbus A340-200 fra Airbus fabrikken i Frankrike. Denne flyr mellom Frankfurt og Perth i Australia. Vi har også planer om og kjøpe ytterligere 6 nye DC-10-10 maskiner, slik at vi har 10 stk i flåten totalt. Disse vil betjene ruter fra Europa til Amerika, Afrika og Asia. Og aksjen gikk der over 1. Den ligger på 1,01 Siter
Joakim Hagen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Aksjene til Braathens Air Airlines ligger nå på 0.94 og stiger. Med 23 fly i flåten gjør vi det bra om dagen. Allerede nå etter å ha fjernet noen av de eldre propsene med boeings ( Som er vårt hovedfly i flåten) kan vi nå fortelle våre kunder at en splitter ny Boeing 787 er i produksjon med Boeing og vil komme frem til Jul. Dette er neste generasjon fra Braathens. Vi melder også om at vi selger aksjer for de som vil tjene svært med penger. For BRAathens gjør det BRA Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Norwegian har leaset inn en 737 cargo maskin i 20 dager og fikk i den forbindelse inn et meget fristende tilbud som var vanskelig å si nei til: A good offer Here is a good offer you cannot refuse. We need to ship 2 crates from Bogota to Miami. The content of the crates is not important. We will make it worth your while. If you dont care about the content of the crates we will offer you as much as $ 100,000 for your services. Please report back Regards Pablo ------------------ Selvfølgelig var vi så grådige at vi takket selvfølgelig ja takk til tilbudet ved å tilby å frakte dette ukjente partiet for 150.000,-. Når vi landet i Miami, så foretok tollvesenet en nærmere sjekk av lasten som da viste seg å være narkotika. Som straff, ble vi bøtelagt 4 ganger av tilbudet, dvs. 600.000,-. :mad: Men feilen og den unødvendige utgiften er nå rettet opp og vi når stadig nye høyder. Siter
Emil Topstad Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Fikk den jeg også, sa nei jeg.. :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Takket egentlig kun ja for å få bevist at kriminalitet aldri lønner seg uansett hvor bra "tilbudet" er :cool: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Side 5 hvor? BTW. Du har bare med å gjøre det bra nå, hilsen ny investor :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Ja det kan du Emil. Når du får mail om jobb tilbud, så trykker du til Cargo. Deretter er det bare å lease fly etter lommeboka og takke ja til jobb tilbudet. Bare ikke ta til takke med hva som helst da. Siter
Emil Topstad Skrevet 30. november 2009 Forfatter Skrevet 30. november 2009 Mente om du kan lease passasjerfly Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Nei, ikke som det jeg vet. kun cargo. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 G' Airlines fortsetter å øke med en aksjekurs på 0.19. Flåten slik den ser ut i øyeblikket: 10x CRJ100 1x 737-700 1x DHC8-Q300 I løpet av morgendagen regner G' Airlines med å få inn et nytt og større fly. Tør jeg anbefale en investering? :whistle: Siter
Joakim Hagen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Pål > Fikk en litt dårlig mail idag Sitat: olmbia Export 2009-11-23 A good offer Here is a good offer you cannot refuse. We need to ship 2 crates from Bogota to Miami. The content of the crates is not important. We will make it worth your while. If you dont care about the content of the crates we will offer you as much as $ 100' date='000 for your services. Please report back Regards Pablo Joda jeg fikk pusha de opp til 200,000 så jeg takket ja uten å skjønne hva produktet var ( Hadde min anelse ) Tilbake får jeg en bot på 800,000 og ingen peng. Weey =)...[/quote'] Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 30. november 2009 Skrevet 30. november 2009 Aha... Du mente side 2 i denne tråden. :blush: Siter
Ivar Lundby Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Nå skal to fly ut av flåten! Nå er Boeing tiden kommet! Siter
Joakim Hagen Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Braathens Air melder nå fra om at første 767-200 av 4 stk er kommet. Boeing 787 er fortsatt planlagt til jul. Aksjene ligger nå på 0.99 :0) Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Da melder Braathens ASA at vi i løpet av nærmeste 2 døgn kjøper vår første A380 Og at vi gleder oss til og gi folk mulighet til og reise med et så moderne fly Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Og Holberg air er kommet opp i 8XA342 Samt diverse ATRs og en rundt 15 737 til mellomdistanse Siter
Kenneth Rønning Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Braathens ASA fleet: A340-600 1 B757-300 1 A318-100 1 A340-200 10 B737-700 4 Il-86 1 Siter
Emil Topstad Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 German Wings vil gjerne bli kvitt de siste aksjene som er igjen, kursen hoppet opp til 1.23 i dag. Aksjen stiger hele tiden! Vi kjøpte i dag vår andre Airbus A340-200. planen er og kjøpe en til i morgen, og da vil aksjen stige! Du gjør ikke noe farlig om du investerer i German Wings Airlines. -Håper og ha deg som investor! Vår flåte ser i dag slik ut: 1 Airbus A318 ELITE. 2 Airbus A340-200. 2 Boeing 737-800. 3 Boeing 737-500. 4 DC-10-10. 2 YAK-42D. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Baaare jeg som får "prpfilen er ikke tilgjengelig" på AM...? Siter
Emil Topstad Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 Det er sikkert noe galt med profilen din nå, min virker. prøv om noen timer, virker sikkert da Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Da har G' Airlines fått inn sin første A321-200, noe som forårsaket et kurshopp på aksjen fra $0.23 til $0.27. Alle tilgjengelige aksjer er nå solgt. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Fuelpris på 400 USD, løp og kjøp.. hvis det er noe igjen, har bunkra opp så det rekker her. Ellers vurderer jeg å selge unna 3 stk ATR og en Q300 til fordel for noe som går litt kjappere lengre og med flere pax Noen som har noe tips på lønnsomme fly ? Er ute etter fly som tjener penger og gir foreløpig litt eff i åssen de ser ut. Legg meg til som venn på Facebook så kommer du opp på "invisternings lista" mi. Sten Arne Bryde Brunsby Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Overview Share Total Flights: 87 Pax of all Time: 4289 Reputation: 96.5% Currently: Stock Rate: 0.13 Advertising: $7,000 - 35,000 Fuel cost: $400 per 1,000 Lbs Aircraft Total Value: $5,086,731 - 1 x Boeing 737-800 - 1 X CRJ 200LR - 1 X ATR 42-500 (skal selges) - 1 x Yak-42D Siter
Joakim Hagen Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Generel Oppdatering av Braathens Air Airline's flåte osv B737-800 6 ATR 72-500 2 ATR 42-500 3 B737-700ER 1 B737-700C 1 B737-500 1 B737-600 3 B767-200 1 Learjet 25B 1 B737-200 2 DHC-8-Q300 1 Lineage 1000 1 DC-8-72 1 B707 1 25 fly, 25 ruter. Stock som har fløyet opp til 1.19 på 1 dag( den var 0,95!!) Total Flights: 1,309 Pax of all Time: 86975 Reputation: 100% Siter
Ivar Lundby Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Vingen Airlines skal før jul opprette en USA rute fra Oslo som vil bli flydd av to stk. 757 da den tiden kommer. Før dette kommer to Boeing 737 fly til vår lille, men voksende flåte. Siter
Joakim Hagen Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Hvordan tar jeg C-checken? LN-KKF needs c-check maintenance, after 405 hours in service.C-checks needs to be performed per 400 flight hours. Note, that c-checks are not mandatory. If you choose not to perform c-checks, your aircraft will be less stabil. Står ikke noe om at jeg kan reparere elns. Må vel kjøpe et nytt fly som skal ta over eller? edit: Så hadde jeg denne i mailen. Ikke noe info om hvordan. Men skal prøve å skifte flyet når det har kommet frem til NY.. C-Check neededDear Airline It is time to perform C-Checks on 1 aircraft. C-Checks are bigger maintenance checks, where your aircraft are being inspected and repaired. C-Checks are needed for every 400 flight hours, and the price is depending on the aircraft. C-Checks are not mandatory, but it is recommended that you do perform these checks to keep your aircraft flying. Go to the maintenance section and see which aircraft needs to be checked Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Flyet må vel ut av trafikk, enten via "close itinerary" eller ved å skifte maskin på ruten LN-KKF flyr... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.