Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Liten update: Har ti fly for øyeblikket, men de tre gamleste hiver jeg snart på skraphaugen. Aksjene øker per dag, så kom og kjøp Siter
Sindre Holberg Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Vi er opp til 1.53! Har hamstra fuel, nok for resten av uka Enda en 737-7 kjøpt inn. Alle aksjer i selskapet er solgt! Siter
Joakim Hagen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Gjerne kjøp med Braathens Air Airlines også. Har nå kjøpt inn en 767 som driver godt! Dere kommr ikke til å miste noe på kjøp og salg Siter
Lars Hassel Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Bare og kjøpe i Furuholmen Airlines også, billig og handle nå, men kryper sakte men sikkert oppover. Siter
Anders Moen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Bare å investere i LN-ASM Airlines også Kasta ut alle småflya og sitter igjen med en 4-5 757'er, et par 787'er, noen 747'er og stort sett resten A380'er Current stock rate 61.5 og øker daglig Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 ok, hvor får jeg tak i dette spillet ? Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Da blir en ny airline starta etter jobb ikveld.. Siter
Ivar Lundby Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Morro å lede et selskap også, uten flyvingen på sim :grin: Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 PolarFox airlines er født. har 2 fly og prøver å finne lønnsomme ruter. Noen som har noe tips ? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Horten Airlines blir større å større, kvitter meg med småflya om ikke lenge (ATR-ene), og går for Boeings ... :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 DA er de tre gamle sliterne hevet på skraphaugen. Siter
Emil Topstad Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Og der kjøpte German Wings sin tredje DC-10! Denne vil fly mellom hovedbasen vår Frankfurt og den største byen i Kenya, Nairobi. Den drar penger som bare det! :grin: Flåten ser nå slik ut: 1 Airbus A318 Elite. 2 Boeing 737-800. 3 Boeing 737-500. 3 DC-10-10. 2 YAK-42D. Og aksjen stiger i et jevnt tempo! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Lars-Petter is the owner and founder of Nugatti Air Airlines. Nugatti Air Airlines have had 61166 flights with a total of 15210672 passengers onboard. Nugatti Air Airlines has a fleet of 412 aircraft, and a stock rate at $ 1,202.57. The reputation in Nugatti Air ...Airlines is 100 %. Nugatti Air Airlines have gained 41 achievements, and is getting bigger. Join Nugatti Air Airlines and invest now, before its too late! :grin: Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Super viktig pressemelding fra Norwegian NAX. Vi har vår base på Gardermoen. I disse dager, så investeres det i splitter nye Boeing 738 maskiner og utfasing av ATR og DC maskiner vil skje fortløpende når C-check (400 timer) nærmer seg med nye 738 maskiner. Vi flyr til følgende destinasjoner pr. dags dato: Oslo - Kristiansund Oslo - Antalya Oslo - Aalborg Oslo - Brussels Oslo - Frankfurt Oslo - Warsaw Oslo - Helsinki Oslo - London Oslo - Billund Oslo - Zurich Oslo - Frankfurt Oslo - Amsterdam Oslo - Moscow Oslo - Berlin Oslo - Barcelona Oslo - Roma Oslo - Dubai Oslo - Hamburg Oslo - Ankara Oslo - Warsaw Oslo - Athens Oslo - Beirut Oslo - Tel Aviv Oslo - Keflavik Oslo - Milan Oslo - Prague Oslo - Trondheim Oslo - Budapest Oslo - Izmir Oslo - Dublin Oslo - Stockholm Oslo - Liverpool Oslo - Lisbon Flere destinasjoner kommer. Aksjekursen er pr. dags dato pålydende 1,46 med en kalkulert verdi av selskapet på 14,606,295 USD. Arbeidstyrken er pr. dags dato 313 men øker i takt. Videre strategi er å dekke alle hjørner av europa fra vår base og deretter opprette ny base på Arlanda. Når dette er utført, så ryktes det at Norwegian NAX ASA vil satse videre på flyvninger til Asiatiske markedet samt. USA og muligens Australia. Vårt neste finansielle mål er å oppnå en aksjekurs pålydende 5,00. Vår markedsførings strategi er å kjøpe billige annonser for å drive med god gammeldags norsk skitkasting på vår argeste konkurrent som Ryanair. Kan godeste O'Leary drive med sin irske skitkasting, så kan vi! Som da er vårt motto innad i dette fantastiske fantasi selskapet vårt. For å kunne levere billigere biletter enn O'Leary/Ryanair, så kjøper vi store drivstoff mengder når prisen er 400/600 dollar pr. 1000 Ibs. Så løp å kjøp eller forsvinn til Ryanair! Siter
Ivar Lundby Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 Burde jeg kjøpe ATR i starten eller spare til Boeing med en gang? Har noen fly men trenger litt flere avganger. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 26. november 2009 Skrevet 26. november 2009 ATR er litt tørst etter min mening, jeg foretrekker Dash... G' Airlines har nå en aksjekurs på 0.12, og dagen begynte på 0.10. Flåten har nå vokst til: 1x 737-700 1x DHC8-Q300 7x CRJ100 Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 27. november 2009 Skrevet 27. november 2009 Har solgt en ATR nuu... Gikk til innkjøp av en 737-400. Aksjen har steget til 0.32 (Stiger sakte, MEN sikkert. :grin: ) Siter
Jørn-Vidar Johansen Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Bllig fuel nå :grin: Kjøp samtidig aksjer i Braathens Airlines Siter
Ivar Lundby Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Skal snart ha en ny Boeing Kjøpte masse fuel sååå. Ivester i meg mens det er billig Siter
Joakim Hagen Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Anbefaler folk å legge litt penger I Braathens Air Airlines ;0) --- Braathens Air Airlines kan stolt fortelle at de nå har hatt sin 1000 flight. Vi kommenterer saken med å være stolt over å ha et selskap som trekker til seg kunder! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Da har Biz Airline kommet på banen igjen etter lang tid pause! Vi har nettopp kjøpt 1.000.000 LBS med fuel, og kjøpt en ny ATR 42-400 + satt opp en ny rute! Dette skal bare bli bedre! Aleksander EDIT: Joakim, har lagt en del penger i selskapet ditt nå, så nå bør du bare gjøre det BRA! :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Når gjør ikke BRAathens det bra? -- I en melding til pressen avslører Braathens Air Airlines at vi skal avskaffe alle props som kommer opp i årene med Boeing 737- Det er usikkert hvor raskt det komemr til å gå men den første vil ta over allerede 30 November. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Da har SAS Norway gått til innkjøp av to 30 år gamle fly, de skal driftes på rutene til Trondheim og Stockholm til vi får våre to splitter nye ATR maskiner. Siter
Sindre Holberg Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Går det ann å kjøpe gamle fly? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Bare later som de er gamle, de er trossalt 2 stk. An-26 Siter
Ivar Lundby Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Derja. Ny 737 i boks! aksjer på vei opp. Kommer til å fase ut en av ATRene så fort neste 737 er inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.