Daniel Eik Bruserud Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Hei, Jeg og noen venner har tenkt å lage fil i CoD6. Vi har prøvd Fraps, men det stjeler all FPS'n, så det er ikke aktuelt. Finnes det noen bedre programmer? Trenger ikke å være gratis. Takk for svar Siter
Harald Skaare Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Nå vet ikke jeg hvordan dette fungerer til spill men fungerer ialle fall til vanlig bruk i windows. Det heter hypercam 2. Som sagt vet jeg ikke om dette fungerer i spill. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Og Fraps er beregnet på spill. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 record in game . Det er noe som ligger i spillet. google it. Så kan man se på den record filen etter dere er ferdig. så kan du filme med fraps Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Ja, se der var det noen som var trøtt i trynet i morges! :grin: Fikk ikke med meg at dere allerede hadde prøvd fraps. Beklager den der. :whistle: Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 Ok, takker for svar folkens Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.