Tommy Olsson Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Titta på denna helt otroligt vackra inflygning till Innsbruck: http://www.youtube.com/watch?v=YU1a2XU4YSY Glöm inte att klicka på HD-knappen i YouTube och sedan fullskärm! Siter
Marius91 Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Fantastisk Hvilket fly kan det være? Siter
PEtter blindheim Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Kan høres ut som B737 etter lyden fra trimhjulet å dømme... Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Nydelig rett og slett! Ikke minst var den veldig inspirerende, og nå var jeg glad jeg hadde en FSX save-flight som starter ganske nøyaktig der videoen starter. Dermed rakk vi en circle to land på LOWI 08 før kvelden var omme. Slett ingen dårlig avslutning det. Siter
Tommy Olsson Skrevet 15. november 2009 Forfatter Skrevet 15. november 2009 Denna man på "flythetube" (min egen favorit numera) har filmat flera liknande inflygningar till olika platser. För den som vill och orkar kommer länkarna här: - Barcelona www.youtube.com/watch?v=OtPIfwX7lbA - Bremen www.youtube.com/watch?v=4Bbb2vqxFf0 - Catania, Sicilien www.youtube.com/watch?v=cxXlBDq0MIQ - Cologne, Bonn www.youtube.com/watch?v=Iw-S52QOivc&NR=1 - Domodedovo Moscow www.youtube.com/watch?v=MedvhDWYAgg - Düsseldorf www.youtube.com/watch?v=rflHZeH1s3Q - Geneva www.youtube.com/watch?v=VeJy3fiHIrM&NR=1 - Hamburg www.youtube.com/watch?v=Ge1q30vt6YI - Hannover www.youtube.com/watch?v=inmTs0WPZoE - London, Heathrow www.youtube.com/watch?v=78wns4nvBhM&NR=1 - Mallorca (regn och hagel på finalen) www.youtube.com/watch?v=5UGhCfFHFd8 - Stuttgart www.youtube.com/watch?v=a6YCsuNklGk - Vienna (at dusk) www.youtube.com/watch?v=uzVaLVEi7JE&NR=1 - Zürich www.youtube.com/watch?v=Af3IhG-4f_o Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=cxXlBDq0MIQ Kjenner meg igjen i denne - ved 1:30 er det et stort område med gul-ish farge på husene til venstre. Har jogget i appelsinbuskassen til høyre for dette området, og bodd på hotell til venstre for det. Siter
Tommy Olsson Skrevet 17. november 2009 Forfatter Skrevet 17. november 2009 ...och här är en kul HD-film från Ukraina. Titta på piedestalen i cockpit i början av filmen så ser vi vad de ryska piloterna läser för lektyr under flygningarna ;-) Siter
Christopher Andersen Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Flotte filmer alle sammen! Slenger inn en link jeg også SAS MD-80 Cockpit (HD) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.