Sindre Holberg Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Heisann folks! Jeg har jo nettopp konvertert til X-plane, og angrer ikke et sekund på det! Har derfor lyst å vise folk hva de går glipp av ved å ikke bruke XP! Så da kom det å lage en fin film inn i tankene Musikkforslag? For å gi en ledetråd: -Både land og sjø(fly) -Stygt og fint vær -Små og store flyplasser -Høy fart(Jager) og litt lavere(Jets) og "sakte"(Småfly) -Lavtflyging -Landings/Takeoffs! Hva tror folket? Hører litt på denne da, synes den kunne egnet seg: -Battle Without Honor Or Humanity http://www.youtube.com/watch?v=eG2_kpSYxXI Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Du må i hvert fall ikke bruke den Top Gun-sangen, for den er utrolig oppbrukt, hehe Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Men er fortsatt en fet låt, som flesteparten forbinder med flyvning, så passer utmerket med den! Ellers bruker noe klassisk å passe godt til fly filmer Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 AIR-CHERRY BLOSSOM GIRL. Synes denne passer til disse landingene allefall [video:youtube]POcxAhBIZQ8 Siter
Morten Ruud Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Tja, kan jeg foreslå musikken fra Halo, mon tro? Den har jo både rolige deler, og også deler med mer tempo til low-level fighter flyvning. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Flott og variert musikk uten sang [video:youtube]mGiX9qTrfnE Hadde jeg hatt noe skills innen video så hadde jeg garantert fyrt denne på i videoen. Passer jo bra når man skal fokusere på ett fly, med litt spenning, og så gå over til noe litt mer "kjedelig" Liker også veldig godt overgangen på ca. 03:01. Finnes også i kortere versjon! Ellers så anbefales det og se denne videoen her, bare for å se hvordan de faktisk spiller, og oppfører seg på scenen [video:youtube]Y_Y26JNd3g4&feature=related Ja, det er ett flygel/piano de spiller på. Og ja, det er over 5 personer som spiller på hver sine trommer :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.