Gå til innhold

Torp - Sharm El Sheikh, hva slags fly skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Pyramidene Reiser sine hjemmesider ser det ut til at dere skal fly med et selskap som heter Air Cairo. På internettet fant jeg at deres flåte består av nesten helt nye Airbus A320'er, mao. det ligger i alle fall flymessig an til en veldig god begynnelse og avslutning på ferien din Otto. :)

Skrevet

Jeg fløy med Air Cairo A320 til Sharm (fra Gardermoen) i påsken i fjor, og det var en av de trangeste og mest ukomfortable turene jeg har fløyet! Dog er jeg 193 cm høy ...

Skrevet
Jeg fløy med Air Cairo A320 til Sharm (fra Gardermoen) i påsken i fjor, og det var en av de trangeste og mest ukomfortable turene jeg har fløyet! Dog er jeg 193 cm høy ...
Uffda, det var ikke gode nyheter. Det er ikke så farlig med meg, men fruen må sitte mot midtgangen. Kan ikke sitte innklemt. Må sjekke om det er mulig å "oppgradere" til nødutgang kanskje?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...