Morten Nesvik Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Om noen skulle være interessert, så har jeg lagt ut bilder fra turen jeg hadde i Harvarden under flystevnet på Sola. Bildene er grabbet fra et videokamera så kvaliteten er deretter.... Her er bildene BILDER [ 24-05-2002, 11:02: Endret av: Morten Nesvik ] Siter
Karl R Pettersen Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Syns den nette sum av kr.1000.- for en slik tur ble i drøyeste laget. Men det så kanonmorro ut da Flotte bilder, håper flere kan legge ut på nett. De bilgreiene, er det fra Valle? Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Hvor lang tur var dette? Tidsmessig altså... Siter
Morten Nesvik Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Hei! Noe av grunnen til at det ikke ble kjørt publikumsturer var at vårt alles Luftfartsverk skal ha 1000 kroner pr landing for Harvarden. Derfor ble det kun med denne ene presseturen. Jeg vil anta at vi var i luften ca 20 minutter. Og ja, det var enestående! Det føles spesielt å dra 4G med en maskin fra 1942 Morten PS! Jess, de andre bildene er fra fjorårets Thunder Valle. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.