Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte meg Saitek Pro Flight Yoke System på onsdag fra nettbutikken her. så nå sitter jeg å venter på at pakka skal bli sendt ut fra omlastingssentralen i tr.heim.

å ja klokka syns jeg går meget treigt akkurat nå.hehe.

gleder meg til å få testa:)

Skrevet

Hehe, sånn er det med alt man bestiller - tar så eeeevig lang tid før det kommer :crazy:

Men gled deg! Flott produkt :) Har en sånn selv, men har ryddet den bort nå, da throttelen har klikka helt... Men sikkert bare tilfeldig det vil jeg tro ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hi hi, det gjorde jeg også...da er vi to som venter.....:-)

Skrevet

Jeg kjøpte Logitech sin G940 joystick pakke, med force feedback, og kan bare sin at den ruler!

Men når man kjøper nye ting til FSX, så kan det ta litt tid før alle funksjoner fungerer...

Jeg vurderte Saitek, har en fra før av, men den var nok litt for billig. Fungerte, men kan ikke sammenlignes.

Men har ikke testet den joystick du har kjøpt da.

Skrevet

# Hehe, sånn er det med alt man bestiller - tar så eeeevig lang tid før det kommer crazy #

ja det blir vel en utfordring med nedlasting av den slags varer. ;)

Har helt siden nettbutikkene dukka opp venta på den første nettbutiken som leverer øl og Jack Daniels for nedlasting :grin: men enn så lenge uten noe treff så langt :(

Men fra spøk til revolver. Saitek er fin å bruke, har hatt full pakke fra der i 1,5 år nå. MEN, og det er ett ikke ubetydlig men her. GF sine hardware har vist seg mindre trøblete enn Saitek og du vil nok helt sikkert møte på config spøkelset men i bruk når alt funker er den helt topp. Problemet, eller skal jeg si utfordringa er å konfigurere alt for de enkelte addon fly. Der er Saitek sine produkter unødvendig vrange etter min erfaring. lukter litt vel mye Logiteck idealer.

PS: da jeg handla mine fra Datakjeden.no kom de på posten dagen etter, men i og med jeg ikke var i postkassa før på kvelden ble det en dags utsetelse på henting naturligvis. Jeg bestilte forholdsvis tidlig på formidagen og må innrømme jeg ble positivt ovceraska over rask levering i og med den var på posten her allerede dagen etter.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...