Mateusz Kostrzewa Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg fløy inn med cargo fra Arlanda til Warszawa igår, under det årlige eventet som arrangeres i sammenheng med den polske nasjonaldagen. Her kommer fire bilder, ikke noe eyecandy, bilder er i hovedsak for å vise trafikkmengden på Vatsim på EPWA igår. Blir vektorert mot ILS33 med plassen i sikte på høyehånd Krenger inn mot LOC 100' før minima Krysser bane 29 på vei mot Cargoterminalen Siter
Daniel Klepp Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Så det var en del bevegelser der ja, tøffe bilder Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Så det var det som foregikk altså... Du hørte ikke tilfeldigvis noe til "Speedbird 9"? :whistle: Siter
Mateusz Kostrzewa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Nja det var da noen "speedbird" jeg fikk med meg, men ikke noen "niner" nei Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.