Lars Hassel Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Heisann, her kommer noen bilder fra helgen, hadde en liten langhelg i New York, bilder er tatt med et kompakt kamera slik at kvaliteten ikke er noe som jeg er direkte stolt av, men alikevel så velger jeg og vise iallefall noen av de;) Dagen startet på Gardermoen, med SAS til København, deretter så var det enda en SAS flight SK909 til EWR Tekst vil befinne seg under bildene. Maskinen var en Airbus A330 LN-RKH, litt delayed utifra Kastrup, uten at det skapte større problemer for oss. Et lite wingview bilde, tatt etter eller annet sted mellom CPH-EWR. Hotellet for helgen het Crowne Plaza, og lå fint plassert på Times Sqaure, her et lite bilde tatt delvis fra vinduet på rommet i 41.etg På lørdag bestemte vi oss for og ta en nærmere titt på en liten byggning kalt Empire State building. Her et lite bilde fra 86.etg tror jeg, ikke helt sikker. Enda et bilde fra høyt der oppe. Så var man kommet seg ned igjen, fortsatt Empire State så kan sees på dette bildet. Selvfølgelig møtte jeg på en brannbil, og den måtte jo nødvendigvis bli tatt bilde av. Siter
Lars Hassel Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 På søndag gikk turen først til Liberty Island, og Frihets gudinnen. Så kommer et lite bilde jeg tok fra Ellis Island, inn mot Manhattan, tror jeg det var iallefall. Mandagen startet vi en liten helikopter tur, dette er virkelig noe og anbefale, en skikkelig fin tur! Så noen bilder fra et lite museum vi var innom, noen som vet hvilket fly jeg har knipset? (veldig enkelt spørsmål) Her også et bilde av cockpiten på dette realtivt kjente flyet Så var det på tide og stikke hjem til Norge igjen, via Kastrup, var litt overrasket over at SAS brukte 340 fra EWR til CPH i dag, men det var ikke meg imot;) Takk for meg! (er klar over at det nok er en del skrivefeil, men først skal jeg sove, så kanskje jeg tar en nærmere titt senere) Mvh Lars Petter Hassel Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Liker stjerten på de concorde motorene :cool: Takker for titten Siter
Tom Knudsen Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Hvor mye kostet turen? Lekre bilder Siter
Emil Topstad Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Flotte bilder! Nå fikk jeg virkelig lyst til og reise en tur til New York! Ble også et stilig bilde av 340'n! Siter
Lars Hassel Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Jeg lurer på om det kostet rundt 4000kr, OSL-CPH-EWR-CPH-OSL med SAS, på Economy, hotellet er jeg ikke helt sikker på. Takk for kommentarene folkens, Bilde av 340'n var sånn jeg såvidt rakk og knipse ved boarding, så derfor ble det litt små amputert! New York er virkelig en utrolig by og besøke! Anbefales;) Siter
Timmy Brandt Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Fina bilder det här. Jag och dama tänkte ta oss en tur 4 Juli nästa år. Vad kostar en helikoptertur över New York? Siter
Martin Schjetne Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Når jeg var der i april betalte jeg vel ca 1200kr hvis jeg ikke husker HELT galt. Er ihvertfall et sted mellom 1000-2000kr og oppover alt etter hvor lenge man vil fly. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Fine bilder.Har selv lyst og dra til BOSTON og New-York. Blir nok ikke SAS her i gården nei. :grin: Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Herlige bilder, Lars-Petter. Dette gjorde det ikke mindre fristende å dra over dammen på en langweekend akkurat Siter
Even Moe Egenes Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Herlige bilder, Lars-Petter. Nå var det da strengt tatt ikke Lars-Petter som la ut bilder, men Lars Hassel :grin: Flott t/r. Litt lite bilder av flyet, og kunnet også tenkt meg ett bilde av hotelrommet. Men så da ut som at du hadde en flott tur Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Og Hassel's fulle navn er vel strengt tatt Lars Petter Hassel Siter
Lars B. Frostad Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Takker for fin og variert fotoserie, toppers! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.