Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, her kommer noen bilder fra helgen, hadde en liten langhelg i New York, bilder er tatt med et kompakt kamera slik at kvaliteten ikke er noe som jeg er direkte stolt av, men alikevel så velger jeg og vise iallefall noen av de;)

Dagen startet på Gardermoen, med SAS til København, deretter så var det enda en SAS flight SK909 til EWR

Tekst vil befinne seg under bildene.

CIMG0096.jpg

Maskinen var en Airbus A330 LN-RKH, litt delayed utifra Kastrup, uten at det skapte større problemer for oss.

CIMG0110.jpg

Et lite wingview bilde, tatt etter eller annet sted mellom CPH-EWR.

CIMG0118.jpg

Hotellet for helgen het Crowne Plaza, og lå fint plassert på Times Sqaure, her et lite bilde tatt delvis fra vinduet på rommet i 41.etg

CIMG0172.jpg

På lørdag bestemte vi oss for og ta en nærmere titt på en liten byggning kalt Empire State building.

CIMG0166.jpg

Her et lite bilde fra 86.etg tror jeg, ikke helt sikker.

CIMG0158.jpg

Enda et bilde fra høyt der oppe.

CIMG0142.jpg

Så var man kommet seg ned igjen, fortsatt Empire State så kan sees på dette bildet.

CIMG0181.jpg

Selvfølgelig møtte jeg på en brannbil, og den måtte jo nødvendigvis bli tatt bilde av.

Skrevet

På søndag gikk turen først til Liberty Island, og Frihets gudinnen.

CIMG0248.jpg

CIMG0260.jpg

Så kommer et lite bilde jeg tok fra Ellis Island, inn mot Manhattan, tror jeg det var iallefall.

CIMG0288.jpg

CIMG0369.jpg

Mandagen startet vi en liten helikopter tur, dette er virkelig noe og anbefale, en skikkelig fin tur!

CIMG0436.jpg

Så noen bilder fra et lite museum vi var innom, noen som vet hvilket fly jeg har knipset? (veldig enkelt spørsmål)

CIMG0424.jpg

Her også et bilde av cockpiten på dette realtivt kjente flyet

CIMG0446.jpg

Så var det på tide og stikke hjem til Norge igjen, via Kastrup, var litt overrasket over at SAS brukte 340 fra EWR til CPH i dag, men det var ikke meg imot;)

Takk for meg!

(er klar over at det nok er en del skrivefeil, men først skal jeg sove, så kanskje jeg tar en nærmere titt senere)

Mvh Lars Petter Hassel

Skrevet

Jeg lurer på om det kostet rundt 4000kr, OSL-CPH-EWR-CPH-OSL med SAS, på Economy, hotellet er jeg ikke helt sikker på.

Takk for kommentarene folkens, Bilde av 340'n var sånn jeg såvidt rakk og knipse ved boarding, så derfor ble det litt små amputert!

New York er virkelig en utrolig by og besøke! Anbefales;)

Skrevet
Herlige bilder, Lars-Petter.

Nå var det da strengt tatt ikke Lars-Petter som la ut bilder, men Lars Hassel :grin:

Flott t/r. Litt lite bilder av flyet, og kunnet også tenkt meg ett bilde av hotelrommet. Men så da ut som at du hadde en flott tur :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...