Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja takk for turen, det var en knall opplevelse. Kanskje vi skulle ordne minst en til "samling" i uka, en uke mellom hver gang er lenge å vente :D

Da tenker jeg på som nå, "tema flighter" hvor vi enes om fly/sted :)

Da kan jeg jo komme med ett forslag...kanskje?

Hva med Lukla?

De fleste har vel dette sceneriet fra Aerosoft, hadde vært morsomt og sett 10-12 (eller flere) prøve seg på den :grin:

Er jo 2 andre flystriper også i den pakken, så det kunne jo kanskje vært interessant?

• Premium Medlem
Skrevet

Det er bra Pasi, vi trenger flere idèer, og det er plass på serveren til mer aktivitet. Du må gjerne invitere til en slik flight i egen tråd ( denne begynner å bli noe langdryg....)

Ellers møtes vi jo ganske ofte uoffisielt på serveren, noe som medfører flere spontanturer og utveksling av idèer via TeamSpeak. Hvis noen er opptatt med egne flighter, går det også an å enes om egen frekvens på TeamSpeak, slik at man ikke forstyrrer hverandre. Mulighetene er mange, men erfaringene så langt er at det er i helgene det er lettest å samle de fleste pilotene.

Men som sagt, har du idèer til artige turer, lag en invitasjon, og kjør i gang et opplegg :) .

• Premium Medlem
Skrevet

Bra med nye ideer til multiplayerturer.

Det som jeg synes har vært bra hittil er at vi har brukt freeware/default på turene. Selv om mange har brukt kjøpefly. Jeg tror invitasjoner med freeware/default skaper noe lavere terksel for å hive seg på. Jeg tenker at vi burde forsette med denne policyen på søndager, for å få med så mange som mulig. Nå på søndag var vi jo på det meste 12-13 stykker og det ser ikke ut til at vi nærmere oss noe begrensning på serveren.

Kanskje vi skulle ha fredet søndag til freeware/default turer og heller brukt ukedager til invitasjoner til kjøpescenerys.

Holder med Ernst når han sier: Lag en invitasjon til Lukla. (jeg ser det som en grunn til endelig å få kjøpe sceneryet). Men som et personlig ønske; legg turen til en ukedag.

Håper flere kommer opp med forslag til turer.

Pål

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Har gjort tester som indikerer at opp i mot 100 stk, da må jeg se litt nermere på ting, men tror det skal gå greit.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...