Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Bli med på årets gåsetrekk, fly i samlet flokk fra Hobart Airport sør i Tasmania til Fliners I på øyene lengst nord.

Underveis blir det tissepause i Launceston og strandliv i St.Helens. Og hva flyr man i gåsetrekk? Jo, Grumman Goose , denne fabelaktige [color:#FF0000]freeware-oppgraderingen [/color]av default Goose. Hvis du ikke har den fra før, kan vi anbefale modellen på det varmeste :D . Og når vi er inne på freeware, anbefaler vi også et besøk hos FTX/ORBX , hvor du kan laste ned demoversjonen av AU Blue/Tasmania. Dette er det samme sceneryet som i fullversjonen, men bare Tasmania. Og når du er på den siden, MÅ du hente en av freeware-flyplassene " Launceston" , som er fullt på høyde med kjøpe-flyplasser :D:D !

Ready for take off, vi møtes på Hobart Airport YMHB søndag kl 2000.

Multiplayer / Online på FLG-serveren.

goo2-1.jpg

goo3-1.jpg

goo4-1.jpg

goo5-1.jpg

goo7-1.jpg

goo8-1.jpg

God tur.

• Premium Medlem
Skrevet

Se her ja.

Skal legge meg i selen for å bli med på dette. Blir morsomt med like fly, og sceneryet er jo bare knall.

Jeg mener at Launceston ligger inne i scenery-demoen.

Goose`n er på vei ned "as we speak"

pål

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg mener at Launceston ligger inne i scenery-demoen.

......gidder du sjekke dette Pål ? Jeg har innstallert hele flyplass-pakka, så jeg fikk rundt 300 flyplasser spredt over hele Australia :o . ( Mange av disse er på Tasmania, men de har ikke IKAO-kode, så de er vanskelig å finne). Men Launceston har jeg lastet ned utenom.

Skrevet

Her er flyplassene i Tasmania som blir installert i OZx pakka.

Noen har ICAO koder andre ikke.

Balfour YBFR,

Bathurst Harbour YBHB,

Ben Lomond,

Breadalbane Quarry,

Bridport YBDP,

Bruny Island YBYI,

Burnie Harbour,

Cape Barren Island YCBN,

Clarke Is YCKD,

Claude Rd,

Cradle Mountain,

Deal Island, Bass St,

Ford Creek,

Friendly Beaches YFRI,

George Town YGTO,

Hobart International YMHB,

Iceton Station,

Interlaken,

Jericho YJCO,

Killiecrankie YKCK,

Lady Barron YLDB,

Lagoon Bay YLAG,

Lake Pedder YLPR,

Mathinna,

Mt King William III,

Palana, Flinders Is,

Passage Is YPSI,

St Helen’s YSTH,

Sandfly YSFY,

Swan Is,

Valley Field,

Waddamana YWDM,

Woodbury Gliding Club YWOD,

Woolnorth,

Woolnorth Windfarm Scenery,

• Premium Medlem
Skrevet

Imponerende liste Fred, men jeg går ut fra du refererer til hele freeware-pakka fra OZx, med tilsammen over 300 flyplasser i Australia? Jeg har ikke den siste pakka, men det vrimler med små og store flyplasser rundt omkring i dette flotte sceneryet, og mange ganger kommer man over en flyplass som ikke er merket av på kartet :) . Et spennende land for VFR-flyvning.

Flott film Pål, den viser til fulle hvor bra Launceston er blitt, og det er ekstra hyggelig at den er inkludert i AU BLUE-demoen :D .

Skrevet

Kommer ikke inn på Fullterrain jeg heller

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.33 Server at www.fullterrain.com Port 80

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Am in, satser på en restart av server 30 min før, slik at alt flyter bra.....se u

• Premium Medlem
Skrevet

Topp service som vanlig Geir Ove :D .

Og til alle som blir med, husk til kveldens MP-flight: det lønner seg å skru litt ned på scenery og autogen og det som bremser frames. Blir vi like mange som vi pleier, kan det bli tøff belastning på PCen! Ellers håper vi på fint vær "down under". See you!!

Skrevet

Har lastet ned og lagt inn Launceston, Tasmania demo og Goosen og tatt noen landingsrunder for å få litt feeling av flyet før fellesflighten.

MEN, jeg får ikke inn scenery av Launceston. Den ser fremdeles helt default ut. Har valgt Spring som det står i pdf.

Trodde ikke jeg måtte adde den manuelt i biblioteket, men den ligger heller ikke der.

Noen tips?

EDIT:Tok en reinstall så funket det.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Så trenger du et passord, det får du ved og maile meg på gofi@flightsimlan.com :-)

Skrevet

Midlertidig rapport før server kræsj :)

Etter landing på YMLT tok jeg med meg kameraet og knipset ett par bilder.

Etter en "intern maktkamp" lol, så ble jeg ufrivillig leder av bakerste gåseflokk, dette er vel fra ca 15-20 Nm sør for YMLT

MP_01.jpg

Ellers ett par bilder etter at alle hadde landet.

mp_03.jpg

mp_05.jpg

Nå er det restart av server og oppmøte, tja, sånn ca nå (21:25)

• Premium Medlem
Skrevet

Flott Pasi, ser du også postet i screenshots-tråden, det er nok "der borte" de fleste titter innom, selv om det var utrolig mange treff her inne også :) . Takk for flighten, det ble en kjempegøy søndagskveld :D .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...