Skrevet 11. november 2009 15 år kjøpte denna idag jeg: http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=322 Men jeg har ikke kjøpt meg noe fot ruddere enda så da er spml mitt har jeg ett lite problem når jeg skal taxe å slik. for på gammle joysticka er d jo rudder når man vrir sticka. hvordan funker det på den her nye?
Skrevet 11. november 2009 15 år Du kan vel velge auto-rudder i innstillingene i FS, da vil rudderne svinge når du svinger på yoken. Altså, når du taxer fks, blir det som å kjøre bil med måten du svinger på rattet. Å bruke rudder under sidevindslandinger og turns vet jeg ikke helt hvordan blir, du får evt. vurdere å kjøpe det pedaler senere dersom du skulle få bruk for det Åge
Skrevet 11. november 2009 15 år hei på deg jeg har samma flightstikke,du kan gå inn i setting-realism og trykk på flight controls så krysser du i att du har autorudder da kan du styre på bakken _______________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b
Skrevet 11. november 2009 15 år Forfatter aha. det er det som menes med autorudder ja. ja bare få den sticka i hus nå først så kan d vell hende man må kjøpe seg fotrudder også. satser på at stincka er på postn innen lørdag så blir det hjem å teste.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.