Vegard Strømstad Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 kjøpte denna idag jeg: http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=322 Men jeg har ikke kjøpt meg noe fot ruddere enda så da er spml mitt har jeg ett lite problem når jeg skal taxe å slik. for på gammle joysticka er d jo rudder når man vrir sticka. hvordan funker det på den her nye? Siter
Åge Storli Berg Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Du kan vel velge auto-rudder i innstillingene i FS, da vil rudderne svinge når du svinger på yoken. Altså, når du taxer fks, blir det som å kjøre bil med måten du svinger på rattet. Å bruke rudder under sidevindslandinger og turns vet jeg ikke helt hvordan blir, du får evt. vurdere å kjøpe det pedaler senere dersom du skulle få bruk for det Åge Siter
Trond Stendal Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 hei på deg jeg har samma flightstikke,du kan gå inn i setting-realism og trykk på flight controls så krysser du i att du har autorudder da kan du styre på bakken _______________________ en norsk pilot i sverige beechcraft c90b Siter
Vegard Strømstad Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 aha. det er det som menes med autorudder ja. ja bare få den sticka i hus nå først så kan d vell hende man må kjøpe seg fotrudder også. satser på at stincka er på postn innen lørdag så blir det hjem å teste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.