Karl Mathias Moberg Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Runda story på ca 4-5 timer playtime fordelt over to dager, må si at det er en VELDIG gripende story! Helt drøyt hvor man flere ganger sitter å tenker, "Hva i all verden er det som skjer!" eller "Jeg vil ikke gjøre dette!". Forsår ikke helt at de tørr å rasere det hvite hus forresten. Multiplayer er og VELDIG kult. Merker at det er litt annerledes hastighet og taktikk enn f.eks. Rainbow Six Vegas 2, eller Battlefield 2, men er sykt kult! Kom meg opp til lvl 10 på kun få timer, så får se hvordan det går! Siter
Anders Henriksen Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Etter den siste patchen for MW2 til PS3 så fikk jeg YLOD. Kjempefestlig Da blir det enten 3 måneders venting på å få den tilbake fra rep hos sony eller å fikse den selv: [video:youtube] [video:youtube] Er noe skeptisk til å begynne å tukle med den men har nå hørt fra mange at det funker.... Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Stemmer det. Er nok Steam ja. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Så klart vet jeg det , Karl Mathias Hva er DIN steam ? Har jo det spillet selv. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Lurer på om jeg skal skaffe meg PS3 og denne, har akkurat fått ny 46" LED tv.. kan bli en intresant kombinasjon Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Ikke noe å lure på det, Sten Arne Lite som slår PS3 på en god skjerm Siter
Erik Karlsen Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Jeg spiller på PC, så dere kan legge meg til erik.b.karlsen er navnet på stream Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Jeg er TigerOla på Steam. Jeg tenkte å boikotte MW2 pga manglende funksjon for å lene seg og dedicated server, men jeg er jo bare menneskelig, og greide ikke lavær å kjøpe..... :whistle: Jeg er overrasket over at jeg sjeldent får etterslep/lag/hakking i multiplayer. Derimot har jeg problemer med at jeg får NAT type: Strict. Hva dette skyldes kan jeg ikke forstå. Har åpnet alle nevnte porter og aktivert UPnP uten at det gjorde noen forskjell. Og dermed får jeg ikke spilt Spec Ops med andre enn meg selv. Jeg har alltid spilt CoD:MW og nå etterhvert CoD:WaW på tactical realism-servere.. Dvs. ingen run-and-gun. Dette er jo helt katastrofe med MW2 at man ikke kan ha egne dedikerte servere med slike regelsett. Jeg HATER run and gun, og folk som hopper rundt hjørner og banker meg full av bly før jeg engang rekker å fatte at det er noen der. Og det syns jeg ødelegger spillet veldig.. Dermed var det en stor befrielse at de ikke har fjernet Hardcore helt, for på de serverene spiller folk mer sivilisert, om jeg kan si det på den måten. Mer sniking, mer taktisk spilling - akkurat slik jeg liker det. Bare synd at det er kun Team Deathmatch og en modus til som jeg aldri spiller, som har dette. Om noen av dere smartinger har peil på hvordan man fikser det med NAT som er Strict, skrik ut! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Steam: mmathia@online.no (hvis jeg ikke husker feil, har hatt kontoen siden steam ble lansert i 2003, men har ikke brukt den på noen år). EDIT: Fakisk når jeg tenker meg om, så har jeg hatt den siden 2002 og betaen av CS 1.6! Siter
KJ Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 NAT'n min sier Open, har ikke gjort noe som helst etter jeg la inn spillet. Har du NextGentel Ola? Siter
Johan Luiggi Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Jeg sitter pâ NextGenTel(siden de kjöpte opp internettdelen av Tele2), og har NAT pâ Strict selv om UPnP er âpent Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. november 2009 Skrevet 20. november 2009 Jeg har Loqal, som var de første som ville bygge ut bredbånd her i området. Telenor og andre aktører mente at "det kommer aldri til å skje, det er for få kunder" - dermed gikk kommunene i regionen her sammen om å lage noe eget.. Har vært i kontakt med dem, og de påstår at jeg må "åpne portene i modemet" - men det er jo nettop det jeg har gjort. Siter
KJ Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Hadde NextGentel før. Og da jeg brukte et fildelingsprogram så fikk jeg alltid beskjeden Firewalled, og det ble dårlige hastigheter på fildelinga. Når jeg bytta til Ventelo så stod det Non-Firewalled og da var det full pupp på fildelinga. Har jo hele tiden brukt en egen brannmur selvfølgelig. Vet ikke helt, men det kan jo være at internettleverandøren din har satt opp en ekstra mur eller noe mellom deg og internett. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Er merkelig at det er kun MW2 dette problemet oppstår i. Siter
KJ Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Er ikke så mange spill som kjører med dette merkelige og ustabile IWnet heller Siter
Johan Luiggi Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Nâ er plutselig NAT'en min open igjen, uten UPnP tullet ! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Knut, neida, men all informasjon om å åpne diverse porter er akkurat de samme som det har vært for CoD4 og CoD:World at War, så jeg skjønner ikke hva problemet er egentlig.. Siter
Michael A B Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Da har jeg kommet meg gjennom historie-delen av CoD MW2. Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes enda. På sett og vis er kampanjen litt for heseblesende i måten historien blir presentert på, sprangene blir også litt for store. Enkelte av brettene føler jeg også blir litt for korte, andre passer ikke helt inn i historien. Noen ganger stusset jeg over hvorfor de kuttet de scriptede scenene på slutt av et brett så fort, som f.eks når en trekkes ut gjennom taket i fengselet i Russland. Jeg synes også at spillet blir litt for kort. Mtp. historien følte jeg også at jeg bare hadde spilt halve spillet da jeg nådde slutten, det var ting som manglet. Ellers synes jeg at enkelte sekvenser ble litt over the edge. Og nei, jeg tenker ikke på flyplass-scenen da. For meg har Modern Warefare dreid seg om realisme, i hvert fall sammenlignet med mange andre spill i sjangeren, og da blir det litt søkt når skikkelsene har Jean Claude van Damme-øyeblikk. Og så stusser jeg over hvorfor en ikke lenger kan lene seg rundt hjørner. Hva er det for noe? Men alt i alt, det er likevel snakk om et velpolert og action-spekket spill, og enkelte deler av kampanjen ser svært pent ut. Men å kalle det tidenes beste spill, som jeg har sett enkelte har gjort, det er jeg ikke enig med. Her troner et annet spill på toppen for min del - HL2. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.