Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Runda story på ca 4-5 timer playtime fordelt over to dager, må si at det er en VELDIG gripende story! Helt drøyt hvor man flere ganger sitter å tenker, "Hva i all verden er det som skjer!" eller "Jeg vil ikke gjøre dette!".

Forsår ikke helt at de tørr å rasere det hvite hus forresten.

Multiplayer er og VELDIG kult. Merker at det er litt annerledes hastighet og taktikk enn f.eks. Rainbow Six Vegas 2, eller Battlefield 2, men er sykt kult! Kom meg opp til lvl 10 på kun få timer, så får se hvordan det går! :)

Skrevet

Etter den siste patchen for MW2 til PS3 så fikk jeg YLOD. Kjempefestlig :( Da blir det enten 3 måneders venting på å få den tilbake fra rep hos sony eller å fikse den selv:

[video:youtube]

[video:youtube]

Er noe skeptisk til å begynne å tukle med den men har nå hørt fra mange at det funker....

Skrevet

Jeg er TigerOla på Steam.

Jeg tenkte å boikotte MW2 pga manglende funksjon for å lene seg og dedicated server, men jeg er jo bare menneskelig, og greide ikke lavær å kjøpe..... :whistle:

Jeg er overrasket over at jeg sjeldent får etterslep/lag/hakking i multiplayer. Derimot har jeg problemer med at jeg får NAT type: Strict. Hva dette skyldes kan jeg ikke forstå. Har åpnet alle nevnte porter og aktivert UPnP uten at det gjorde noen forskjell. Og dermed får jeg ikke spilt Spec Ops med andre enn meg selv. :(

Jeg har alltid spilt CoD:MW og nå etterhvert CoD:WaW på tactical realism-servere.. Dvs. ingen run-and-gun. Dette er jo helt katastrofe med MW2 at man ikke kan ha egne dedikerte servere med slike regelsett. Jeg HATER run and gun, og folk som hopper rundt hjørner og banker meg full av bly før jeg engang rekker å fatte at det er noen der. Og det syns jeg ødelegger spillet veldig.. Dermed var det en stor befrielse at de ikke har fjernet Hardcore helt, for på de serverene spiller folk mer sivilisert, om jeg kan si det på den måten. Mer sniking, mer taktisk spilling - akkurat slik jeg liker det. Bare synd at det er kun Team Deathmatch og en modus til som jeg aldri spiller, som har dette.

Om noen av dere smartinger har peil på hvordan man fikser det med NAT som er Strict, skrik ut!

Skrevet

Jeg har Loqal, som var de første som ville bygge ut bredbånd her i området. Telenor og andre aktører mente at "det kommer aldri til å skje, det er for få kunder" - dermed gikk kommunene i regionen her sammen om å lage noe eget..

Har vært i kontakt med dem, og de påstår at jeg må "åpne portene i modemet" - men det er jo nettop det jeg har gjort. :(

Skrevet

Hadde NextGentel før. Og da jeg brukte et fildelingsprogram så fikk jeg alltid beskjeden Firewalled, og det ble dårlige hastigheter på fildelinga. Når jeg bytta til Ventelo så stod det Non-Firewalled og da var det full pupp på fildelinga. Har jo hele tiden brukt en egen brannmur selvfølgelig. Vet ikke helt, men det kan jo være at internettleverandøren din har satt opp en ekstra mur eller noe mellom deg og internett.

Skrevet

Da har jeg kommet meg gjennom historie-delen av CoD MW2.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes enda. På sett og vis er kampanjen litt for heseblesende i måten historien blir presentert på, sprangene blir også litt for store. Enkelte av brettene føler jeg også blir litt for korte, andre passer ikke helt inn i historien. Noen ganger stusset jeg over hvorfor de kuttet de scriptede scenene på slutt av et brett så fort, som f.eks når en trekkes ut gjennom taket i fengselet i Russland. Jeg synes også at spillet blir litt for kort. Mtp. historien følte jeg også at jeg bare hadde spilt halve spillet da jeg nådde slutten, det var ting som manglet.

Ellers synes jeg at enkelte sekvenser ble litt over the edge. Og nei, jeg tenker ikke på flyplass-scenen da. For meg har Modern Warefare dreid seg om realisme, i hvert fall sammenlignet med mange andre spill i sjangeren, og da blir det litt søkt når skikkelsene har Jean Claude van Damme-øyeblikk.

Og så stusser jeg over hvorfor en ikke lenger kan lene seg rundt hjørner. Hva er det for noe?

Men alt i alt, det er likevel snakk om et velpolert og action-spekket spill, og enkelte deler av kampanjen ser svært pent ut. Men å kalle det tidenes beste spill, som jeg har sett enkelte har gjort, det er jeg ikke enig med. Her troner et annet spill på toppen for min del - HL2.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...