Andrè Amundsen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jippii! Endelig kom den, dette er et meget bra spill til PS3 og andre spille-maskiner. Noen som spiller dette? Litt info og annet, kilde, VG---> VG spill Call Of Duty MW2 Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Har spilt alt annet inne Call Of duty ! Og venter bare på penger nå, så skal jeg kjøpe det ! Gleder meg enormt mye ! Siter
Audun Braastad Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Brodern kjøpte dette i går, og jeg har vært "tilskuer" til et par av oppdragene. Synes det ser veldig bra ut, og oppdraget i "vinterhelvettet" Kazakhstan så jo spesielt spennende ut! Siter
Tommy Bernes Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Har selv bestilt det fra absoluttspill.no Venter i spenning =D Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Det skal kjøpes etterhvert ja, men det kommer så mange gode spill for tiden at det må vente litt, ihvertfall til jeg er ferdig med Dragon Age. Har aldri fått noe greie på å spille flere spill på en gang, det blir bare rot, og ender alltid med at jeg gir opp et av dem. Siter
KJ Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Hvis det er noen som synes musikken er litt slitsom. Da er det bare å gå til C:\\Program Files (x86)\\Steam\\SteamApps\\common\\call of duty modern warfare 2\\miles , der lager du en ny folder og kaller den hva som helst. Så drar du mssmp3.asi inn i den mappa, og vips så er musikken borte. Har spilt slik lenge nå og ikke fått noe fy fra Steam eller noen. Hvis du vil adde meg til Steam er den dtk_valiant ellers så spiller jeg som gode gamle [DtK]Valiant Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Dette er bare helt rått, kjøpte det i går ettermiddag rundet det i går kveld. Det syntes jeg var kjipt at det var så kort. Men fy **** for en grafikk. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Kjipt at det var kort ? Det er faktisk langt til og være COD! Skal være ca 6 timer! men det virker veldig fort når man er klistret til skjermen Siter
Morten Ruud Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg må først skaffe meg XboX360, for deretter å kjøpe det. Får se hva julenissen bringer med seg. Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Har det pâ pc, for de som vil spille Spec Ops eller MP, bare â adde joyu12 pâ steam Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg må først skaffe meg XboX360, for deretter å kjøpe det. Får se hva julenissen bringer med seg.FPS skal spilles på pc! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Enig! :grin: Tusen takk Knut Jensen, skal bli godt å bli kvitt den forferdelige musikken. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Og der var enspillerdelen unnagjort.. Siter
Kristoffer_Hansen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Helt uenig, dette SKAL spilles på PS3 eller XBOX360. Siter
Morten Nelson Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 PS3 og Xbox er for Mario. Kan ikke spille FPS uten tastatur og mus. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Helt uenig, dette SKAL spilles på PS3 eller XBOX360.Når det gjelder de fleste spill så er jeg helt enig, men FPS og simulatorer gjør seg fortsatt best på pc. Siter
K J Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg havde selv gerne undgået Steam, men sådan skal det åbenbart ikke være... :mad: Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Synes dette opplegget med Steam er helt greit. Da slipper man og bekymre seg for cheatere Siter
Michael A B Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 For min del synes jeg at Steam er en utrolig flott tjeneste. Men tjenesten fikk en ripe i lakken da de bestemte at 1$ = 1€, mange spill ble plutselig dyrere på Steam enn i butikken ... Og at MW2 hadde en annen release-dato på Steam enn i butikken (2 dager senere) var litt skuffende Og ja, FPS hører hjemme på pc! Spilte gjennom de første brettene sent i går kveld (fram til Rio), og jeg var overrasket over hvor korte brettene var. Siter
Andrè Amundsen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Skrevet 12. november 2009 Men hvis noen syntes spillet blir for kort, da har man jo et glimrende online sted og kose seg i Syntes selv PS3 er et glimrende spille-maskin, sytnes det er for mye bugs i PC og du må holde deg oppdaert på mange fronter for og holde PC i god stand. PS3 har du en fast god flyt og spillene blir jo utviklet i det formatet og holder seg mer stabilt på spille-maskiner. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg er ganske glad i Steam selv også, men enig med Michael i at det fikk ei skramme i lakken da de gjorde om prisene slik at en dollar var det samme som en euro. Men jeg liker likevel tjenesten, man har alle spill samlet på et sted, de blir automatisk oppdaterte og man har ei venneliste så man kan se når andre spiller osv. Jeg foretrekker som sagt å spille på konsoll, men akkurat når det gjelder FPS så har dessverre ikke konsollene tatt igjen pcen enda. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Men tjenesten fikk en ripe i lakken da de bestemte at 1$ = 1€, mange spill ble plutselig dyrere på Steam enn i butikken ... Spesielt nå som dollaren er på femtallet.. Dette skal kjøpes, men har dessverre ikke tilgang på spillpcen min før juleferien. Siter
Johan Luiggi Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Hva med â starte en FS.NO klan for PC versjonen av MW2? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jeg er så med på den Johan ! Skal til sverige på søndag. Så kanskje jeg kjøper det der : ) Har vært en COD frelst i mange år Siter
Jan Hugo Magnussen Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Har enda ikke kjøpt MW2, men den kommer veldig snart! Det er lørdag i morra, og da skal jeg innom å kjøpe det! Og FPS = PC !!! Min personlige mening da, men dem som er gode på konsoll, og møter heads up direkte mot en pc spiller, er jevngode, så det er nok bare en vanesak. Link: JF google it. Noen som vet om hvor dem har PC versjonen av MW2 pakken med night vision googles i Oslo? Eller for å si det sånn, har den kommet ut til pc? (Avslørt.. Har ikke fulgt med de siste ukene...) Siter
Martin Schjetne Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Noen her som blir med på Special Ops ikveld? (PC versjon!) Siter
Johan Luiggi Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Jan Hugo:Prestige Edition fâs ikke til PC desverre , Platekompaniet hadde den til konsollversjonene sist gang jeg sjekket Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Noen som blir med og spille litt ? (PC) add meg på Steam. Surkrem91 bare mobb brukernavnet mitt Siter
Johan Luiggi Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Med i morgen(Onsdag) pâ spec ops eller multiplayer, men akkurat NÂ er jeg litt busy. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.