Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal kjøpes etterhvert ja, men det kommer så mange gode spill for tiden at det må vente litt, ihvertfall til jeg er ferdig med Dragon Age. Har aldri fått noe greie på å spille flere spill på en gang, det blir bare rot, og ender alltid med at jeg gir opp et av dem.

Skrevet

Hvis det er noen som synes musikken er litt slitsom. Da er det bare å gå til C:\\Program Files (x86)\\Steam\\SteamApps\\common\\call of duty modern warfare 2\\miles , der lager du en ny folder og kaller den hva som helst. Så drar du mssmp3.asi inn i den mappa, og vips så er musikken borte.

Har spilt slik lenge nå og ikke fått noe fy fra Steam eller noen.

Hvis du vil adde meg til Steam er den dtk_valiant ellers så spiller jeg som gode gamle [DtK]Valiant :)

Skrevet

For min del synes jeg at Steam er en utrolig flott tjeneste. Men tjenesten fikk en ripe i lakken da de bestemte at 1$ = 1€, mange spill ble plutselig dyrere på Steam enn i butikken ...

Og at MW2 hadde en annen release-dato på Steam enn i butikken (2 dager senere) var litt skuffende :(

Og ja, FPS hører hjemme på pc!

Spilte gjennom de første brettene sent i går kveld (fram til Rio), og jeg var overrasket over hvor korte brettene var.

Skrevet

Men hvis noen syntes spillet blir for kort, da har man jo et glimrende online sted og kose seg i :)

Syntes selv PS3 er et glimrende spille-maskin, sytnes det er for mye bugs i PC og du må holde deg oppdaert på mange fronter for og holde PC i god stand.

PS3 har du en fast god flyt og spillene blir jo utviklet i det formatet og holder seg mer stabilt på spille-maskiner.

Skrevet

Jeg er ganske glad i Steam selv også, men enig med Michael i at det fikk ei skramme i lakken da de gjorde om prisene slik at en dollar var det samme som en euro. Men jeg liker likevel tjenesten, man har alle spill samlet på et sted, de blir automatisk oppdaterte og man har ei venneliste så man kan se når andre spiller osv.

Jeg foretrekker som sagt å spille på konsoll, men akkurat når det gjelder FPS så har dessverre ikke konsollene tatt igjen pcen enda.

Skrevet

Har enda ikke kjøpt MW2, men den kommer veldig snart!

Det er lørdag i morra, og da skal jeg innom å kjøpe det!

Og FPS = PC !!!

Min personlige mening da, men dem som er gode på konsoll, og møter heads up direkte mot en pc spiller, er jevngode, så det er nok bare en vanesak.

Link: JF google it.

Noen som vet om hvor dem har PC versjonen av MW2 pakken med night vision googles i Oslo?

Eller for å si det sånn, har den kommet ut til pc?

(Avslørt.. Har ikke fulgt med de siste ukene...)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...