Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Haha, det kom vel som et sjokk i grunn.

Og SAS som sier det ikke er lønnsomt å fly fra Gardermoen grunnet ikke nok cargo. Må le litt.

Skrevet

Så flott a gitt :D Også på lørdag! Da har vi jo både Thai og Koreaneren også på OSL, så det passet bra :) Og knall pm avgangs/landings-tidene blir ved 11-15 tiden :)

Skrevet

Og det er snakk om 747-400. Altså ikke den som har stått på Gardermoen Tidligere, TF-ARM.

Edit: Ting har visst endret seg og de bruker 747-200F i starten. Har hørt snakk om 744F.

Sundt Air har piloter som er sertifisert på 744F og jeg tror de flyr aktivt hos Air Atlanta.

Skrevet
Sundt Air har piloter som er sertifisert på 744F og jeg tror de flyr aktivt hos Air Atlanta.

Vet at flygerne hos Air Atlanta flyger B744F, sønnen til instruktøren min er kaptein hos Air Atlanta og mener han flyr B744F.

Skrevet

Sikkert ikke noe problem fra GEN.

Men gidder du lese retur ruta, tror jeg du forstår at det ikke er mulig å få pax til å bli med på denne rundturen.

Og frakt fly har ikke SAS.

Ønsker Sundt Air lykke til. Kanskje vi kan få spare parts litt forter hjem også.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …