Johan Rönngren Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Såg att det här visas inatt: Tid: 0000 - 0100 Titel: Flyg Övrigt: Resan med Air Canada flight 876 fortsätter till Frankfurt i Tyskland. Discovery Channel Någon som har sett det här programmet och vet om det är värt att sitta uppe inatt? Annars kan man i och för sig använda en video... Siter
Alf Trygve Åsen Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 tja...var egentlig ikke no nytt... gikk og la meg før halve programmet var gått Siter
Timmy Brandt Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Johan Rönngren: Såg att det här visas inatt: Tid: 0000 - 0100 Titel: Flyg Övrigt: Resan med Air Canada flight 876 fortsätter till Frankfurt i Tyskland. Discovery Channel Någon som har sett det här programmet och vet om det är värt att sitta uppe inatt? Annars kan man i och för sig använda en video... Ja jag såg det...tyckte det var bra jag. Siter
Johan Rönngren Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Skrevet 23. mai 2002 Ja det var bra...det jag såg alltså. Råkade somna efter halva programmet ungefär. Helt otroligt! Jag har aldrig någonsin somnat framför TV:n när det är något program om flygplan...förstår ingenting? Måhända börjar man bli trött på äldre dar? Med mitt flygintresse KAN man inte somna, men det lyckades jag med ändå...jaja...det kanske visas igen Siter
Gjest Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Noen som vet om noen fete flyfilmer på internet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.