Gå til innhold

Live For Speed (LFS) - Noen her inne som spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver faktisk å laster ned akkurat dette nå. Har ikke kjørt på nesten 2 år, så det blir spennende. :D

Har absolutt mest erfaring med GTR (versjon 1) og R. Burns, men har alltid likt LFS. Det er en veldig bra sim, og det er en imponerende utgiver, som fortjener all støtte.

Feks har jeg fra SimBin kjøpt; GTR, GT-legends, GTR2, og RACE, som alle er forskjellig, men det er likevel bare videreutvikling på samme lest, alt sammen.

Fra LFS kjøpte jeg i 2005, da første S2 kom ut, spillet for ca 24 pund, og fortsatt får jeg nyeste versjon! Utrolig. Prikken over i'en er at det også er fritt for StarForce og denslags malware, og selve spillet bare kan slenges i en mappe, og tut og kjør. Vi snakker om en utvikler som har sine kunder på toppen av prioritetslisten, i motsetning til de fleste andre spill-utviklere.

Skrevet

Jeg spillte LFS ganske religiøst en periode, var med i racingteam og detmeste. I de siste par årene har jeg faset ut bruken til fordel for GTR Evolution, som jeg personlig syns har bedre og mer realistisk handling - og grafikk/lyd.

LFS er fremdeles kongen på dungen når det gjelder online spill dog. Beste nettkode og størst community. Mulig jeg kanskje er blitt litt mere misantropisk etterhvert som årene har gått, og foretrekker time trials alene i GTR!

Skrevet

Jeg spiller også (bare for gøy kategorien).

Arrangerer LFS+Øl kamerat-lan et par ganger i året. Slikt blir heftig utpå natta.

(hmmm... kanskje invitere folk her inne til å joine serveren remote neste gang?)

Skrevet
Vi snakker om en utvikler som har sine kunder på toppen av prioritetslisten, i motsetning til de fleste andre spill-utviklere.

Uhmm.. ja. Det eneste er at utviklinga går litt treigt når de kun er 2 mann ved roret, S3 "burde" jo vært her for lenge siden.

Uansett er vel LFS fortsatt det nærmeste en kommer race simulering sånn rent "fysikk messig".

Gøy er det ihvertfall.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...